Show simple item record

dc.contributor.advisorPullmann, Helle, juhendaja
dc.contributor.authorJuurik, Mari-Liis
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2013-06-10T09:40:11Z
dc.date.available2013-06-10T09:40:11Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/30621
dc.description.abstractKäesolevas töös uuriti isiksusomaduste ja akadeemilise edukuse seost Tartu Ülikooli päevase õppe tudengitel (n = 230). Isiksuse uurimiseks kasutati viie faktori teooriast lähtuvat EPIP-NEO küsimustikku (Mõttus, Pullmann & Allik, 2006) ning akadeemilise edukuse näitajana testimise semestril saadud kaalutud keskmist hinnet. Leiti, et keskmine hinne on olulises positiivses korrelatsioonis põhiomadustest Meelekindlusega (C) ning alaskaaladest Enesedistsipliini (C5), Saavutusvajaduse (C4) ja Kohusetundlikkusega (C3). Teistel isiksuseomadustel seost akadeemilise edukusega ei leitud. Mitmese regressioonanalüüsi tulemusena selgus, et akadeemilise edukuse ennustamisel omab ainsana unikaalset ennustusväärtust põhiskaaladest Meelekindlus ning alaskaaladest Enesedistsipliin. Käesolev töö kinnitab, et sarnaselt mujal maailmas leitule, on meelekindlus ka Tartu Ülikooli tudengitel kõige olulisemaks isiksuseomaduseks keskmise hinde kujunemisel.et
dc.description.urihttp://tartu.ester.ee/record=b2653927~S1*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherisiksuseomadusedet
dc.subject.otherkoolijõudluset
dc.subject.otherüliõpilasedet
dc.titleIsiksuseomaduste seos akadeemilise edukusega Tartu Ülikooli statsionaarse õppe üliõpilastelet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record