Show simple item record

dc.contributor.advisorNestra, Härmelet
dc.contributor.advisorNiitsoo, Marguset
dc.contributor.authorIvanov, Filippet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutet
dc.date.accessioned2013-09-06T11:07:50Z
dc.date.available2013-09-06T11:07:50Z
dc.date.issued2012et
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/32809
dc.description.abstractProgrammeerimiskeel Python on laialt kasutatud esimese keelena informaatikaaluste õppimiseks. Selleks on hulk põhjusi, mille seas on vajalikud loetavus ja arusaadavus. Kahjuks on Pythonis kui üldotstarbilises keeles omadusi, mis rikkuvad tema sobivust selle ülesande täitmiseks. Käesoleva töö tulemusena on loodud filter, mis töötab Pythoni interpretaatori peale, et nende mõju leevendada.et
dc.description.abstractThe Python programming language is frequently used as a first language in computer science curriculum. There are many resons for this, like the readability and simplicity. However as the general-purpose language, it has some properties unwarranted for the teaching application. The result of this thesis is the program code filter, which work on top of the Python interpreter to manage those problems.et
dc.language.isoenet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherinformaatikaet
dc.subject.otherinfotehnoloogiaet
dc.subject.otherinformaticsen
dc.subject.otherinfotechnologyen
dc.titleRestricting Python for Pedagogical Useet
dc.title.alternativePythoni kitsendamine õpetamisekset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record