Show simple item record

dc.contributor.authorKikas, Eve
dc.date.accessioned2014-05-13T07:43:27Z
dc.date.available2014-05-13T07:43:27Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40579
dc.description.abstractRaamat annab ülevaate sellest, kuidas esimese ja teise kooliastme, st 1.–6. klassi õpilased arenevad ja õpivad ning kuidas neid selles protsessis paremini toetada. Kirjutamisel on toetutud teoreetilistele lähenemistele, mis rõhutavad laste arengu terviklikkust, nende aktiivsust ja vajadust arvestada õpetamisel laste arengu taseme ja iseärasustega, samuti nende uskumuste, kogemuste ja teadmistega. Teisalt teadvustatakse, et õpetajatel (nagu ka lapsevanematel) on tähtis roll laste arengu suunamisel.et
dc.language.isoetet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectalushariduset
dc.subjectlapse arenget
dc.subjectõpetamise metoodikaet
dc.subjecthariduslik erivajaduset
dc.subjectlapse arenget
dc.subjectõppimineet
dc.subjectõpetamineet
dc.subjectõpetamise psühholoogiaet
dc.subjectõpilase sotsialiseerumineet
dc.titleÕppimine ja õpetamine esimeses ja teises kooliastmeset
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record