Show simple item record

dc.contributor.authorAllmann, Sirje
dc.date.accessioned2014-05-13T08:22:41Z
dc.date.available2014-05-13T08:22:41Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40584
dc.description.abstractKäesoleva raamatu eesmärgiks on anda ülevaade lapse portfooliotöö tähendusest ja praktilistest koostamisvõimalustest, tutvustada juba tehtut ja esitada uusi soovitusi lapse arengu hindamiseks. Portfooliotöö meetod on Eesti lasteaedades juba mõnda aega positiivset väljundit leidnud. Esimesed kokkupuuted uue meetodiga lapse kasvamise hindamiseks on Eestimaa lasteaednikel olnud juba 1996. aastal, kui Tallinna Pedagoogilises Seminaris esines loenguga Joensuu ülikooli professor Anneli Niikko. Sellele järgnesid koolitused lasteaiaõpetajatele teemal Kasvumapp lasteaias. Nii mõnigi sai esimese julgustava toetuse portfooliotööga algust teha Soome lasteaiaõpetaja Saara Temiseva loengutest. Ja nii see läks lasteaedadesse. Edasise tõuke portfooliotööks said lasteaednikud erinevatest allikatest: Hea Alguse metoodikast, Rootsi kolleegidelt, TPS kursustelt, oma lasteaia juhtkonnalt.et
dc.language.isoetet
dc.publisherArchimedeset
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectlapse arenget
dc.subjectkoolieelne pedagoogikaet
dc.subjectõppematerjalidet
dc.subjectlasteaiadet
dc.subjectinnovatsioonidet
dc.subjectportfoolioet
dc.subjecthindamineet
dc.subjectlasteaedet
dc.subjectalushariduset
dc.subjectkoolieelne hariduset
dc.subjectõpimapidet
dc.subjectõpetamineet
dc.titlePortfoolio lapse arenguloostet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record