Show simple item record

dc.contributor.authorRuus, Viive-Riina
dc.contributor.authorSarv, Ene-Silvia
dc.date.accessioned2014-05-13T09:27:13Z
dc.date.available2014-05-13T09:27:13Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40590
dc.description.abstractKogumik on koostatud lootuses, et see võiks anda tõuke laiapõhjalisele avalikule arutelule õpetajate, õpetajate õpetajate ning nende hindajate hariduse ja staatuse üle Eesti ühiskonnas. Teadupärast kuulub Eesti kõrge inimarenguga riikide sekka ning teada on seegi, et kõigist valdkondadest, mida selle arengu määratlemisel arvesse võetakse, annab just haridus meile kõige rohkem plusspunkte. Seda väärtust tuleb osata hoida. Kogumik peaks lugejat veenma selles, et õpetajafenomen on keerukas, mitmetahuline ja mitmekihiline, et erinevad riigid on lahendanud õpetajahariduseküsimuse erinevalt ning praegu ühtlustatakse Euroopa Liidus õpetajaharidust taotluslikult.et
dc.language.isoetet
dc.publisherArchimedeset
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectõpetamineet
dc.subjectõpetajahariduset
dc.subject21. saj.et
dc.subjectõpetajapraktikaet
dc.subjectpedagoogiline praktikaet
dc.subjectõpetaja hariduset
dc.titleÕpetaja esmaharidus: Olukord ja probleemid 21. sajandi algulet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record