Vene õppekeelega koolide valmisolek eestikeelsele gümnaasiumiõppele üleminekuks
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Tartu Ülikool
Tartu Ülikool
Tartu Ülikool
Abstract
Käesolev aruanne koosneb kolmest suuremast osast. Esimene osa annab ülevaate andmete kogumisel kasutatud meetoditest ning järelduste aluseks olevate valimite eripäradest. Järgnevad kaks analüüsi osa keskenduvad eraldi õpetajate ja õpilaste küsitluste tulemuste analüüsimisele järgmiste, osaliselt kattuvate teemavaldkondade lõikes: võõrkeelte oskus ja kasutamine, eestikeelses aineõpetuses kasutatud tööviisid, rahulolu eestikeelse aineõpetuse
toimimisega, meetmed eestikeelse aineõpetuse toetamiseks, hoiakud hariduses toimunud muutuste suhtes, meedia jälgimine jm sotsiaalse sidususe allikad.
Description
„Vene laps venekeelse üldhariduskooli eestikeelses õppes”
Projekti raames 2009. aastal õpetajate ja 11. klasside õpilaste hulgas läbiviidud
standardiseeritud küsitluse analüüsi tulemused.
Keywords
lõimimine, hariduspoliitika, eesti keel kui teine keel, eesti keel, vene keel, venekeelsed, eestikeelne aineõpe, küsitlusuuringud, meedia, keeleoskus, võõrkeelte oskus