Show simple item record

dc.contributor.authorEisenschmidt, Eve
dc.contributor.authorPoom-Valickis, Katrin
dc.date.accessioned2014-05-22T20:09:37Z
dc.date.available2014-05-22T20:09:37Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40888
dc.description.abstract2004./2005. õppeaastal käivitus kutseaasta esimene etapp üldhariduskooli klassiõpetajatele ja aineõpetajatele. Kutseaasta tugiprogrammis osales 165 nooremõpetajat, neist 80 läbis kutseaasta Tallinna Ülikoolis, 72 Tartu Ülikooli ja 13 Haapsalu Kolledži kutseaasta keskuses. Mentorikoolituse läbijaid oli Tallinna Ülikoolis 89, Tartu Ülikoolis 97 ja Haapsalu Kolledžis 45. Kutseaasta monitooringu üks eesmärke oli saada tagasisidet õpetajate ettevalmistuse kohta põhiõppes, mis võimaldaks arendada edasi põhiõppe õppekavasid. Andmestik võimaldab ka analüüsida noorte õpetajate ettevalmistust kahes suuremas õpetajaid koolitavas ülikoolis. Esimese tööaasta põhiliste probleemide kaardistamine aitab eesmärgistada mentoritööd ja õpetaja edasist professionaalset arengut. Seire käigus saadi tagasisidet ka osalenud koolide koolikultuuri kohta ning saadud info alusel on võimalik kavandada nii täiendõppekursusi kui ka kooliarendusprojekte.et
dc.language.isoetet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectmonitooringet
dc.subjectküsitlusuuringudet
dc.subjectõpetamineet
dc.subjectüldhariduset
dc.subjectmentorluset
dc.subjectkoolijuhtimineet
dc.subjectmentoret
dc.subjectnooremõpetajaet
dc.subjectõpetajakoolituset
dc.subjectkutseaastaet
dc.subjectõpetajadet
dc.titleKutseaasta I etapi seire kokkuvõte 2004/2005et
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record