Show simple item record

dc.contributor.authorKikas, Eve
dc.date.accessioned2015-12-07T11:44:59Z
dc.date.available2015-12-07T11:44:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/49704
dc.description.abstractÜldpädevuste arendamine valdkondlike pädevuste kõrval on õpilaste üldise arengu seisukohalt oluline teema. Üldpädevuste sissetoomine riiklikku õpekavva oli uudne, mistõttu puudusid vahendid nende hindamiseks, ülevaade nende aregust Eesti koolis, samuti aga teadmised-oskused nende arendamiseks-õpetamiseks. Projekt algas 2011.a kui Põhikooli riiklikus õppekavas (edaspidi lühendatult RÕK) oli kirjeldatud seitset üldpädevust: väärtus-, sotsiaalne, enesemääratlus-, õpi-, suhtlus-, matemaatika- ja ettevõtluspädevus. Need olid sõnastatud suhteliselt üldiselt, mis tähendab, et neid oli raske konkreetsetes terminites kirjeldada ja seetõttu ka mõõta. Käesoleval projektil oli kolm laiemat eesmärki: 1) täpsustada üldpädevusi, konkretiseerides neid mõõdetavates terminites; 2) välja töötada mõõtvahendid nende hindamiseks ning 3) läbi viia uuringud nende arengu ja sellega seotud tegurite kohta kolmandas kooliastmes (7.-9.klassis). Kõik uuringud ja analüüsid on tehtud kolmanda kooliastme kohta.en
dc.language.isoeten
dc.publisherHaridus- ja Teadusministeeriumen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectsotsiaalsed pädevuseden
dc.subjectettevõtluspädevuseden
dc.subjectmatemaatikapädevuseden
dc.subjectsuhtluspädevuseden
dc.subjectõpipädevuseden
dc.subjectväärtuspädevuseden
dc.subjectenesemääratluspädevuseden
dc.subjectüldpädevuseden
dc.titleProjekt Üldpädevused ja nende hindamine "Ülevaade projektist ja mõningaid 7.-9. klasside uurimuse tulemusien
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record