DSpace
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • English 
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Psühholoogia instituut
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Psühholoogia instituut
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Õpetajate motivatsiooni ja kollektiivse tõhususe seosed PISA testi tulemustega eestikeelsetes koolides

Thumbnail
View/Open
Eldermann_Maria.pdf (268.6Kb)
Date
2016
Author
Eldermann, Maria
Metadata
Show full item record
Abstract
Varasematest uurimustest on selgunud, et õpetajate motivatsioon ning kollektiivne tõhusus koolis mõjutab märkimisväärselt nende õpilaste motivatsiooni ja akadeemilist edukust. Käesoleva töö eesmärgiks oli uurida, millisel määral erinevad õpetajate enesekohased uskumused motivatsiooni ja kollektiivse tõhususe kohta kõrgemate ja madalamate õppetulemustega koolides. Uuring viidi läbi 295 eesti õppekeelega kooli õpetajate seas, kelle õpilased lahendasid 2012. aastal PISA testi. Tulemustest selgus, et õpetajate sisemise motivatsiooni tasemed olid samad nii kõrgemate- kui madalamate PISA testi tulemustega koolides, kuid statistiliselt oluline erinevus esines välise motivatsiooni tasandil. Ühtlasi leiti, et kõrgemate PISA tulemustega koolides on õpetajatel on kõrgemad positiivsed uskumused kollektiivse tõhususe suhtes.
URI
http://hdl.handle.net/10062/50966
Collections
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works [525]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV