DSpace
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • English 
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Psühholoogia instituut
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Psühholoogia instituut
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Psühholoogilise heaolu seos koolialguskellaaja ja kronotüübiga 6.-7. klasside õpilastel

Thumbnail
View/Open
Puusepp_Juuli_uurimistoo.pdf (695.9Kb)
Date
2016
Author
Puusepp, Juuli
Metadata
Show full item record
Abstract
Käesoleva uurimistöö eesmärgiks oli uurida kooli alguskellaaja seoseid õpilaste psühholoogilise heaolu ja kronotüübiga. Valim koosnes 233 õpilasest 6.-8. klassidest neljast koolist. Kõik koolid algasid erineva kellaajaga: 8.00, 8.15, 8.30 ja 8.45. Uuringu küsimustik koosnes neljast osast: 1) Müncheni kronotüübi küsimustik; 2) psühholoogilise heaolu küsimustik; 3) uurija poolt loodud kronotüübi prototüübid. Tulemused ei näidanud statistiliselt olulisi erinevusi koolide ja unekestuse vahel. Samuti ei leitud erinevusi ka koolide ja vööndivahetusväsimuse vahel. Õpilaste heaolu ja kooli alguskellaaja vahel leiti nõrki seoseid kahes heaolu valdkonnas: rahulolus kooliga ja rahuolus oma vaba aja kasutusviisidega. Kronotüübi ja heaolu vahel oli nõrki seoseid, näiteks küsimustega, mis puudutasid õpilaste turvatunnet, õnnetunnet, positiivset ellusuhtumist.
URI
http://hdl.handle.net/10062/52310
Collections
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works [525]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV