Show simple item record

dc.contributor.advisorMust, Olev, juhendaja
dc.contributor.advisorAdov, Liina, juhendaja
dc.contributor.authorTüvi, Kristi-Maria
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2016-07-06T09:48:29Z
dc.date.available2016-07-06T09:48:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/52355
dc.description.abstractKäesoleva uurimuse eesmärk on uurida põhikooli õpilaste hoiakuid digiseadmete suhtes ning maa- ja linnakoolide õpilaste hoiakute erinevusi. Antud teemat on oluline uurida põhjusel, et positiivsete hoiakute ja võimaluste korral tahvelarvuteid õppetöösse integreerida, mille tulemusel võib õppetöö käik muutuda praegusest efektiivsemaks. Uuring põhineb küsitlusel, mis viidi läbi 305 maa- ja linnakoolide õpilase seas (vanuses 9-16), mille tulemused peegeldavad, kas nende hinnangul antud nutiseadmete lisamine õppetöösse mõjutab enesetõhusust ja ärevustaset, kas neil on huvi nende vastu ning kas see oleks kasulik. Kogutud andmete analüüs näitas varasematele uuringutele vastavalt (Enriquez, 2010), et õpilaste hoiakuid ei mõjutanud piirkondlik kuuluvus, st linna- ja maakoolides valitsevad sarnased arusaamad ning läbi selle ka sarnane pinnas nutiseadmete õppetöösse integreerimiseks. Õpilased demonstreerisid kõrget enesetõhusust ning tahvelarvuteid peeti kasulikeks ja huvipakkuvateks õppevahenditeks, mis ei tekita kasutamisel märkimisväärset ärevust.et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subjectdigihoiakudet
dc.subjectenesetõhususet
dc.subjectärevuset
dc.subjectkasulikkuset
dc.subjecthuviet
dc.subjectautonoomsuset
dc.subjectsotsiaalne tugiet
dc.subjectdigital attitudeen
dc.subjectself-efficacyen
dc.subjectanxietyen
dc.subjectusefulnessen
dc.subjectinteresten
dc.subjectautonomyen
dc.subjectsocial supporten
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.titleÕpilaste hoiakud digiseadmete kasutamisse asukoha, soo ja klasside võrdluseset
dc.title.alternativeStudents' attitudes toward the use of digital devices and comparison according to the place of living, gender and classen
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record