Väitluse mõju uurimine keskkonnateadlikkuse ja põhjendamisoskuse arengule
Date
2016
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Tartu Ülikool
Abstract
Aktiivõpe rollimängu ja väitlusega tagab suure hulga õpilaste kaasamise tunnitegevusse. Koostati õppematerjal „Kose–Tammiku karjääri rajamine“, rollikirjeldused ja lisamaterjalid väitluseks valmistumiseks. Toimusid 15-minutilised väitlused, kus ühes tunnis väitles kuni 24 õpilast. Uuriti õpilaste hinnanguid, keskkonnateadlikkust ning põhjendamisoskust enne ja pärast õppemeetodite rakendamist. Õpilaste otsus põlevkivikarjääri rajamises suhtes ei muutunud. Rollimängu ja väitlust hindasid õpilased ja õpetajad kasulikuks ja huvitavaks õppemeetodiks, õppematerjale tunnis rakendatavaks.
Description
Keywords
väitlus, rollimäng, keskkonnateadlikkus, põhjendamisoskus, aktiivõpe