Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinbach, Kadri, juhendaja
dc.contributor.advisorRoose, Celia, juhendaja
dc.contributor.authorVõsu, Elise
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika
dc.contributor.otherEesti Muusika- ja Teatriakadeemia
dc.date.accessioned2016-09-28T09:40:20Z
dc.date.available2016-09-28T09:40:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/53901
dc.description.abstractKäesolev magistritöö keskendub relatiivse solmisatsiooni kasutamisele töös laste- ja poistekooridega. Töö eesmärk on välja selgitada aktiivselt lauluõpetamismeetodina relatiivset solmisatsiooni kasutavate koorijuhtide arvamused relatiivse solmisatsiooni rakendamisvõimalustest, tõhususest ja kitsaskohtadest.en
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4577741*esten
dc.language.isoeten
dc.publisherTÜ Viljandi Kultuuriakadeemiaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsopenAccesset
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmagistritööden
dc.subjectrelatiivne meetoden
dc.subjectlaulmisõpetusen
dc.subjectlaulmineen
dc.subjectpoistekooriden
dc.subjectlastekooriden
dc.subjectmuusikapedagoogikaen
dc.titleRelatiivse solmisatsiooni rakendamine lauluõpetamismeetodina töös laste- ja poistekooridegaen
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International