Show simple item record

dc.contributor.advisorRemmik, Marvi, juhendaja
dc.contributor.authorÕmblus, Kristjan
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika
dc.contributor.otherEesti Muusika- ja Teatriakadeemia
dc.date.accessioned2016-09-28T09:48:19Z
dc.date.available2016-09-28T09:48:19Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/53902
dc.description.abstractMagistritöö eesmärgiks oli selgitada välja muusikaõpetajate arusaamad muusikaõpetuse hindamisest, hindamisviisidest ja võimalikest kitsaskohtadest. Uurimisprobleem seisneb selles, et ei ole teada, miks ja millise hindamisstrateegia muusikaõpetajad valivad ning mis on nende hinnangul muusikaõpetuse hindamise eesmärgiks.en
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4577674*esten
dc.language.isoeten
dc.publisherTÜ Viljandi Kultuuriakadeemiaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsopenAccesset
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmagistritööden
dc.subjectmuusikaõpetusen
dc.subjectkoolimuusikaen
dc.subjectainetunniden
dc.subjecthindamineen
dc.subjectmuusikapedagoogiden
dc.subjectkujundav hindamineen
dc.subjectmuusikaõpetajaen
dc.titleMuusikaõpetajate arvamused muusikaõpetuse hindamisesten
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International