Show simple item record

dc.contributor.otherCivitta Eesti AS
dc.date.accessioned2017-06-13T06:59:37Z
dc.date.available2017-06-13T06:59:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/56616
dc.description.abstractUuringu käsitles Eestisse tagasipöörduvate lastega perede kogemusi hariduse valdkonnas - nii probleeme, väljakutseid kui positiivseid kogemusi koolides ja lasteaias kohanemisel. Uuringus olid kaasatud kolm sihtrühma - tagasipöördunud pered, üldhariduskoolid ja valdkonna arendamise spetsialistid, viidi läbi intervjuud ja ankeetküsitlus 151 lapse kohta. Uuringu tulemusena selgus, et üldiselt tagasipöördunutel spetsiifilisi suuri kohanemisraskusi ja probleeme ei ole - mured, mis on seotud koolikoha leidmise ja info leidmisega on pigem üldised ja ka teisi sihtrühmi puudutavad. Peamise probleemina toodigi välja info killustatus ning eesti keele oskusega seotud probleemid. Suuresti on kohanemisraskused seotud pigem valede ootustega (mis tulenevad omakorda vähesest informeeritusest). Positiivselt toodi koolide poolt välja, et mujalt naasnud lapsed rikastavad koolikeskkonda, tagasipöördunud laste vanemad leidsid aga, et üldiselt on koolides paindlikkust ja võimalused saada abi.et
dc.language.isoestet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecttagasipöördujadet
dc.subjectüldhariduset
dc.subjectalushariduset
dc.titleEestisse tagasi pöörduvate perede laste õppima asumineet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record