Show simple item record

dc.contributor.advisorSchults, Astra, juhendaja
dc.contributor.advisorMorton, Brenda Marie, juhendaja
dc.contributor.authorKerb, Britten
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2019-04-09T12:00:57Z
dc.date.available2019-04-09T12:00:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/63628
dc.description.abstractUurimistöö eesmärgiks oli uurida Eesti üldhariduskoolide õpetajate teadmisi lapseea traumast. Valimi moodustasid 49 pedagoogi kaheksast üldhariduskoolist, kes vastasid internetipõhisele küsimustikule. Tulemustest selgus, et enam kui pooled õpetajad ei tea, mida teha, kui nad kahtlustavad, et õpilane on kogenud traumat. Õpetajad hindasid, et raskusi valmistab trauma sümptomite ära tundmine, trauma läbi elanud õpilase probleemse käitumisega toime tulemine ja õpilasega suhtlemine. Lapseea traumat käsitlenud täiendkoolitustel oli osalenud 1/3 õpetajatest. Ilmnes, et täiendkoolitustel osalenud õpetajad hindasid oma lapseea trauma alaseid teadmisi mõnevõrra kõrgemalt.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eesti*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subjectlapseea traumaet
dc.subjectkoolet
dc.subjectõpetajate teadmisedet
dc.subjecttraumateadlik lähenemineet
dc.subjectchildhood traumaen
dc.subjectschoolen
dc.subjectteachers’ knowledgeen
dc.subjecttrauma-informed careen
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.titleEesti üldhariduskoolide õpetajate teadmised lapseea traumastet
dc.title.alternativeEstonian general education teachers’ knowledge on childhood traumaen
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess