Show simple item record

dc.contributor.advisorNelis, Pille, juhendaja
dc.contributor.authorRaudmäe, Kätli
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2019-08-01T10:56:23Z
dc.date.available2019-08-01T10:56:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/64946
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5248732*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eesti*
dc.rights.uri*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherkoolieelne pedagoogikaet
dc.subject.otherõpikäsituset
dc.subject.otherõpetamineet
dc.titleLasteaiaõpetajate hinnangud õpikäsitusest lähtuvate õpetamisstrateegiate kasutamisele õppe- ja kasvatustegevuseset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record