Haridusteaduste instituudi bakalaureusetööd – Bachelor's theses
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/36156
Sirvi
Viimati lisatud
Kirje Mõistekaardi loomine kui sügavat õppimist toetav õpistrateegia: 7. klassi õpilaste arvamused ja ettepanekud(Tartu Ülikool, 2025) Nursi, Deisy; Hunt, Pihel, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Õpetajate kirjeldused traumateadlikust keelekasutusest ja ettepanekud selle toetamiseks(Tartu Ülikool, 2025) Mändmaa, Hanna; Hunt, Pihel, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje 7.-9. klassi õpilaste eelistatuimad aktiivõppemeetodid humanitaar-/sotsiaalainetes ja loodus-/reaalainetes ühe Tartu kooli näitel(Tartu Ülikool, 2025) Metsik, Robert; Jürimäe, Maria, juhendaja; Pettai, Andre, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje II ja III kooliastme võõrkeeleõpetajate arvamused ja praktikad lõimitud aine- ja keeleõppe rakendamise kohta(Tartu Ülikool, 2025) Kristoving, Eeva; Saluveer, Evi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Värbamisturundus eestikeelsele haridusele üleminevates koolides: koolijuhtide vaade(Tartu Ülikool, 2025) Kaverza, Tatjana; Kukemelk, Hasso, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Mina ja keskkond valdkonna lõimitud õppetegevused 3-4-aastatele lastele ühe Harjumaa lasteaia õppekava näitel(Tartu Ülikool, 2025) Jõeveer, Hedi; Raska, Heily, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Õpetajate arvamused pikkade tundide mõjust õppetööle ja õpilastele(Tartu Ülikool, 2025) Hoogand, Sanna-Reesi; Tomson, Grete Liis; Lepp, Liina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Kuuenda klassi poiss ilukirjanduse lugejana(Tartu Ülikool, 2025) Groote, Edith; Niitra, Mari, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje 6. klassi õpilaste arvamused lugemishuvi soodustavate raamatute teemade, tegelaste ja valiku kohta(Tartu Ülikool, 2025) Arusoo, Kelly; Krass, Tiia, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Erasmus+ programmi üliõpilaste võõrkeeleoskuse ja akadeemilise edukuse arenguga seotud edusammud, väljakutsed ja tugisüsteemid kohanemisel õpikeskkonnaga õpirände ajal(Tartu Ülikool, 2025) Antsiferova, Anna; Ruutmets, Kristel, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje MTÜ Alustavat Õpetajat Toetava Kooli alustava õpetaja juhendamisteenust kasutanud koolide juhtide ootused juhendamisele, kogemused koolina ning arendusettepanekud(Tartu Ülikool, 2025) Tinyakova, Anastasia; Lepp, Liina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Füüsika õpikute keerukuse hindamine õpilaste hinnangute ja loetavusindeksi LIX põhjal(Tartu Ülikool, 2025) Sõber, Tormi; Uiboupin, Kristel, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Eesti üldhariduskoolide juhtkondade liikmete arusaamad õpetajate heaolust ja heaolu toetamise võimalustest(Tartu Ülikool, 2025) Suurkask, Helen; Einpaul, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje 9. klassi õpilaste individuaalne huvi loodusteaduste vastu(Tartu Ülikool, 2025) Sikk, Hendrik; Puusepp, Marit, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Õpetajate valmisolek ja kogemused tehisintellekti kasutamisel tundide ettevalmistamisel ja läbiviimisel(Tartu Ülikool, 2025) Russak, Raili; Kalk, Karmen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Uurimuslike oskuste arendamine 8. klassi füüsikatundides uurimusliku õppemeetodi abil(Tartu Ülikool, 2025) Rondel, Anastassia; Siiman, Leo Aleksander, juhendaja; Semilarski, Helen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Õpilaste, õpetajate ja lapsevanemate ettepanekud seoses põimõppega ühe põhikooli näitel(Tartu Ülikool, 2025) Raidve, Iris; Raidve, Joel; Lepp, Liina, juhendaja; Hunt, Pihel, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Aktiivsus- ja tähelepanuhäirega põhikooliõpilaste toetamine matemaatikaõppes: õpetajate tähelepanekud ja õpetamisstrateegiad(Tartu Ülikool, 2025) Petrov, Aleksei; Pihlap, Sirje, juhendaja; Kivirähk-Koor, Triin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Õppetarkvara kasutamine matemaatika õppimiseks III kooliastmes(Tartu Ülikool, 2025) Papagoi, Lilian; Sõrmus, Maarja, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Tasemerühmade rakendamine, moodustamise põhimõtted III kooliastme matemaatikaõppes ja õpilaste arvamused tasemerühmades õppimise kogemusest Tartu linna ja maakonna näitel(Tartu Ülikool, 2025) Orujärv, Rivo; Pihlap, Sirje, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut