Haridusteaduste instituudi bakalaureusetööd – Bachelor's theses
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/36156
Sirvi
Sirvi Haridusteaduste instituudi bakalaureusetööd – Bachelor's theses Kuupäev järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 1164
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Lausete järelkordamise tase abiõppe lastel(Tartu Ülikool, 2004) Sütt, Kati; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Ühetehteliste võrdlusülesannete ja grammatiliste võrdluskonsruktsioonide mõistmine abiõppelastel(Tartu Ülikool, 2004) Vaher-Teiter, Tuuli; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Veebipõhise õppematerjali "Harjutusi põhikooli ja gümnaasiumi riikliku õppekava läbivate teemade käsitlemiseks 5.-6. klassi inglise keele õppes" koostamine(Tartu Ülikool, 2006) Kiho, Kuldar; Luik, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Sõnade lugemine ja liigendamine I ja IV klassis(Tartu Ülikool, 2007) Kender, Kaie; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Sõnaga nimetatud ja pildil kujutatud objektide kirjeldamine 6–7aastastel lastel(Tartu Ülikool, 2007) Tikk, Hiie; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Tavakooli I klassi venekeelsete õpilaste suulised ümberjutustused: teksti sidusus ja terviklikkus(Tartu Ülikool, 2007) Gololobova, Galina; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Eferentse motoorse afaasiaga isikute sõnakasutus ja isikute enesehinnang sotsiaalsele toimetulekule(Tartu Ülikool, 2008) Nursi, Aaro; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Lapsele raamatu valimine Tartumaa lapsevanemate ja lasteaiaõpetajate poolt(Tartu Ülikool, 2008) Annuk, Eve; Reidolv, Malle, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Sõnaga nimetatud ja pildil kujutatud objektide kirjeldamine nägemispuudega algklassiõpilastel(Tartu Ülikool, 2008) Vari, Teele; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Lugemistekstides esinevate metafoorsete väljendite mõistmine LÕK järgi õppivatel III–V klassi õpilastel(Tartu Ülikool, 2008) Kägo, Maarika; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Matemaatilise situatsioonimudeli loomise eeloskused LÕK (lihtsustatud õppekava) III, VI ja IX klassi õpilastel(Tartu Ülikool, 2009) Pruul, Kersti; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Ütluse pragmaatilise tähenduse mõistmine toimetulekuõppe III kooliastme õpilastel(Tartu Ülikool, 2010) Ülviste, Anna Maria; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Kirjutamis- ja lugemisraskuste esinemine üldhariduskooli 3. klassi õpilastel(Tartu Ülikool, 2010) Irv, Riita; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Metafoorsete väljendite mõistmine 6–7-aastastel lastel(Tartu Ülikool, 2010) Kungla, Keiti; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Matemaatilise situatsioonimudeli loomise oskus abikooli 4. ja 5. klassi õpilastel(Tartu Ülikool, 2010) Juhkam, Maris; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Eripedagoogika osakondlistelement.badge.dso-type Kirje , Sõnamoodustusoskused kakskeelsetel ja alakõnega koolieelikutel kõnetesti ülesannete näitel(Tartu Ülikool, 2010) Saarma, Liis; Hallap, Merit, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Eripedagoogika osakondlistelement.badge.dso-type Kirje , Lapse motoorse arengu analüüsi läbiviimine Tartu lasteaedade näitel(Tartu Ülikool, 2010) Põder, Ruti; Pihu, Maret, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Ilukirjandusliku teksti teadliku mõtestatud tajumise reaalne ja potentsiaalne arenguvald LÕK 5. ja 7. klassi õpilastel(Tartu Ülikool, 2010) Lääts, Riina; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Õpetaja eneseefektiivsus ja selle seos õppemeetoditega Tartumaa inglise keele õpetajate näitel(Tartu Ülikool, 2011) Seim, Märit; Voltri, Olivia, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , Eesti ja Soome põhikooli 9. klassi õpilaste suhtumine spikerdamisse(Tartu Ülikool, 2011) Ligi, Magnus; Trasberg, Karmen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond