Show simple item record

dc.contributor.advisorKiive, Evelyn, juhendaja
dc.contributor.authorPeeba, Jaanika
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2019-08-29T16:14:43Z
dc.date.available2019-08-29T16:14:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/65131
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5255667*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eesti*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.otherõpiraskusedet
dc.subject.otherkontsentreerumine (psühh.)et
dc.subject.othertähelepanuet
dc.subject.otherteadlikkus (psühh.)et
dc.subject.otherenesejuhtimineet
dc.titleMindfulness-tüüpi Vaikuseminutite harjutuste mõju põhikooli 8. klassi õpiraskustega õpilaste tähelepanu püsivusele ja mahule ning emotsioonide juhtimiseleet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess