Haridusteaduste instituudi magistritööd – Master's theses
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/14840
Sirvi
Viimati lisatud
listelement.badge.dso-type Kirje , 5-6-aastaste eesti laste kõne arengu logopeediline profiil(Tartu Ülikool, 2003) Loit, Raili; Karlep, Karl, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Investigating micro-credential students' perceptions and experiences of factors supporting the development of online learning communities: a case study(Tartu Ülikool, 2025) Osborne, Emma; Bardone, Emanuele, juhendaja; Mõttus, Pirjo, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Epistemic and achievement emotions in informal learning: student experiences and teacher roles(Tartu Ülikool, 2025) Martemianova, Marharyta; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Navigating opportunities and insecurities in EdTech adoption for employee onboarding: an HR perspective(Tartu Ülikool, 2025) Leynes, Aurora Denise Aquino; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Anticipatory insights: producing AI narratives to explore future biometric applications in education within a human rights framework(Tartu Ülikool, 2025) Kleiva, Kayleigh; Wright, Susan; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Implementing computational thinking activities in a Greek kindergarten(Tartu Ülikool, 2025) Kapsali Moschovaki, Chrysoula; Siiman, Leo Aleksander, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Exploring the impact of AI Chatbot integration on learning outcomes in environmental health and safety stormwater training(Tartu Ülikool, 2025) Kanu-Oji, Chukwuemeka Oji; Opanasenko, Yaroslav, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , The role technology in fostering tech entrepreneurship and leadership among young women in Cameroon(Tartu Ülikool, 2025) Jonas, Epey Makia; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , The influence of demographic and personal factors on persistence in online learning: insights from azerbaijani students(Tartu Ülikool, 2025) Huseynova, Jamala; Edisherashvili, Natalia, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Investigating effects of educational technology use on the learning experiences of queer individuals in Pakistan(Tartu Ülikool, 2025) Halim, Muhammad Waqas; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Collaborative blended learning and gamified classroom. A case study in argumentation-based Costa Rican social studies classes(Tartu Ülikool, 2025) Godínez Mora, Andrés Felipe; Siiman, Leo Aleksander, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Re-discovering the postdigital: the case of high school learners at a private school in Astana, Kazakhstan : master's thesis(Tartu Ülikool, 2025) Sergazinov, Artyom; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Lapsevanemate kaasamine lasteaialogopeedide praktikas: vanemate ootused ja kogemused(Tartu Ülikool, 2025) Varjo, Anni; Ülviste, Anna Maria, juhendaja; Niine, Siiri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , A case study of student interaction patterns in health science education: social network analysis of Canvas and WhatsApp(Tartu Ülikool, 2025) Duluten, Serbest; Grannum, Joseph, juhendaja; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , A teacher educators' perspective on the arrival of GenAI: this is what and how we want to learn(Tartu Ülikool, 2025) Birznieks, Indriķis Andris; Cromphaut, Thibaut Martin L.; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , If all you have is a hammer, everything looks like a nail. A case study about tinkering with Miro(Tartu Ülikool, 2025) Bugelnig, Bernhard; Mõttus, Pirjo, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Critiquing the pre-degree arts students' partnership with ChatGPT, as a tool for authentic inquiry(Tartu Ülikool, 2025) Bishop, Jack Harvey; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Level-up learning: a quasi-experimental study of gamification and accounting student performance(Tartu Ülikool, 2025) Achakzai, Muhammad Atif Khan; Bardone, Emanuele, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , The role of adaptive assistive learning tools in supporting students with sensory impairments(Tartu Ülikool, 2025) Appiah, Benjamin Kelly; Edisherashvili, Natalia, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Navigating the algorithmic assistant: exploring the potential and pitfalls of ChatGPT in ESL writing futures (a literature review)(Tartu Ülikool, 2025) Adam, Dejan; Ouazzani, Mohamed Nidal; Bardone, Emanuele, juhendaja; Opanasenko, Yaroslav, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut