Arduino LCD kasutamine kosmosemängu näitel

Date

2017

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli luua interaktiivne ja lõbus mäng Arduino LCD-le, mis innustaks inimesi rohkem tegelema tehnika ja programmeerimisega. Töö sisu on jaotatud nelja peatükki. Esimeses peatükis tutvustatakse loodavat mängu ja kirjutatakse selle nõuetest. Teises peatükis tuuakse välja kõik lõputööks vajalik riistvara ja tarkvara. Kolmandas peatükis alustatakse mängu loomise protsessiga ja lugejale õpetatakse, kuidas teha sarnast mängu. Neljandas peatükis kirjutatakse ülevaatlikult 3D mudeli loomisest ja 3D printimisest ning näidatakse ka valminud mängu prototüüpi.
The aim of this bachelor thesis is to encourage people to feel more interest in technology and programming. The content of this thesis is divided into four chapters. The first chapter introduces the game and brings out its requirements. The second chapter contains all the necessary hardware and software for the game creation. The third chapter starts with the game creation process and teaching the reader how to make a similar game. The fourth chapter writes about 3D modeling and 3D printing. Finally the fourth chapter shows the completed prototype of the game.

Description

Keywords

Citation