Shuriken Way – mõistatusmäng Android-seadmetele

Date

2018

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Antud bakalaureusetöös kirjeldatakse Android-mängu arendamist ja testimist. Mängu nimeks on Shuriken Way. Mängu arendati mänguna, mis pakub mängijale ainulaadset mängukogemust. Mängu arendamiseks ei kasutatud mängumootoreid. Erinevate tehnoloogiate valik on töös põhjendatud ja alternatiivsed lähenemised on analüüsitud. Töös on detailselt kirjeldatud mängus rakendatud mängumehaanikaid ning väljapaistvamate mängutasemete disaini. Töö lõpus on kirjeldatud mängu testimine. Mängu testiti mitmes erinevas Androidseadmes, et avastada ühilduvusprobleeme. Seejärel on töös võrreldud mängu jõudlust teiste Google Play levitusplatvormist leitud sarnaste Android-mängudega. Lõpuks anti mäng uutele mängijatele mängimiseks, et selgitada välja probleemid, millega mängijad võivad mängimisel kokku puutuda. Testimise tulemuste põhjal arendati mängu edasi ning töös on toodud välja ettepanekud mängu arendamiseks tulevikus.
The thesis describes the development and testing of an Android video game called Shuriken Way, which was developed as a game that provides a unique player experience. The game was developed without the use of game engines. The choice of different technologies is explained and some alternative routes the development could have taken are analyzed. The thesis details the implemented game mechanics and the design of prominent game levels.Finally, the testing stage of the work is described. The game was tested on multiple Android devices to discover compatibility issues. The game was then compared against other similar Android games found on the Google Play distribution platform to see how Shuriken Way compares to them in terms of performance.Lastly, the game was playtested with new players to uncover any issues that players can face when playing the game. Based on the results of the tests, improvements were made or proposed for the future developement of the game.

Description

Keywords

Citation