Show simple item record

dc.contributor.advisorVõik, Ilona, juhendaja
dc.contributor.authorPaats, Annika
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2022-07-01T08:45:29Z
dc.date.available2022-07-01T08:45:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/82998
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5508383*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherkoolieelikudet
dc.subject.otherettelugemineet
dc.subject.otherkuulamineet
dc.titleVähese kuulamismotivatsiooniga laste kaasamine ettelugemise kuulamisse lasteaiaõpetajate hinnangul ühe Tartumaa lasteaia näitelet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess