Show simple item record

dc.contributor.advisorVasser, Madis, juhendajaj
dc.contributor.authorPress, Janek
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituutet
dc.date.accessioned2022-07-14T12:17:52Z
dc.date.available2022-07-14T12:17:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/83239
dc.description.abstractSelles uurimustöös loodi intervjuude ja teooria põhjal nõuded ja neile vastav virtuaalreaalsuse süsteem, mida järgnevalt katsetati matemaatika tunnis loendamise ja elementide arvu hindamise õpetamisel. 1-3 minutiliste VR sessioonidega tunnis kasutati 360° videosid ja parameetriseeritud simulatsioone. VR prillidega kogutud privaatse tagasiside ja vaatlejate hinnangul VR elementide tundi kaasamine õnnestus, kuid meetod vajab edasisist uurimist ja sisuloome vahendid arendamist, et need ei vajaks eri treeningut ja oleksid kasutatavad tavaõpetaja poolt.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMagistritööet
dc.subjectVirtuaalreaalsuset
dc.subjectõppemeetodet
dc.subjectkoolitundet
dc.titleVR elementidega tundet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess