Show simple item record

dc.contributor.advisorViin, Tiina, juhendaja
dc.contributor.authorSempelson, Sille
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Pärnu Kolledžet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Pärnu Kolledž. Turismiosakondet
dc.date.accessioned2022-07-15T07:50:36Z
dc.date.available2022-07-15T07:50:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/83254
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5509342*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikooli Pärnu kolledžet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectklienditeekondet
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.otherhotellidet
dc.subject.otherkülastajadet
dc.subject.othertarbijakäitumineet
dc.titleKülastaja ostukäitumist mõjutavad tegurid hotell Alex Maja näitelet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess