Show simple item record

dc.contributor.advisorSaluveer, Evi, juhendaja
dc.contributor.authorAasmäe, Frederika Stella
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2022-08-08T14:54:15Z
dc.date.available2022-08-08T14:54:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/83517
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5510409*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.otherkultuuridevaheline kommunikatsioonet
dc.subject.othervõõrkeeleõpetuset
dc.subject.otherõppematerjalidet
dc.titleII kooliastme õpilaste ja õpetajate hinnangud autentse materjali põhjal koostatud õppematerjalile maoori kultuuri kohtaet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess