Sirvi Autor "Remmik, Marvi, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 76
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Aineühenduse roll ainevaldkonna arendamisel ja õpetaja professionaalse arengu toetamisel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Haav, Kristi; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaThe role of teacher professional networks in developing the subject field and supporting the professional development of teachers. In Estonia, significantly fewer teachers are involved in nationwide teacher professional networks than there actually are, and teachers also do not cooperate sufficiently. Prior to this, nationwide teacher professional networks in Estonia have not been studied. The aim of this Master's thesis was to identify the role of teacher professional networks in the development of subject field and in supporting teachers' professional development. Nine representatives of national teacher associations were interviewed in a qualitative study. The study used semi-structured interviews and qualitative inductive content analysis for data analysis.The results showed that nationwide teacher professional networks offer diverse opportunities for the development of teachers' professional competencies and actively contribute to the advancement of the subject field.Kirje Algaja käsitöö- ja kodunduse õpetaja kohanemise ja professionaalse arengu toetamine üldhariduskoolides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Rahnel, Kirke; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaThe first years of a beginner teacher tend to be challenging and maintaining their positions can be difficult. It is important to understand the support and guidance that beginner teachers need to ensure optimal professional development. There are efforts to increase the attractiveness of becoming a teacher, and by providing new teachers with additional support, young professionals can feel more confident in their roles and derive pleasure and happiness from teaching. The objective of this master’s thesis was to research the support frameworks of new handicraft teachers at the primary and middle school levels and to examine the factors that help and prevent adaptation to their new roles. The research project utilised a qualitative methodology and was conducted on eight beginner handicraft teachers with three or fewer years of experience. The data was collected through semistructured interviews that explored individual motivations for teaching handicrafts, analysed support frameworks that assisted integration and collected recommendations for future support methods. The research found that beginner teachers need more support from management and colleagues. Specifically, additional mentorship from teachers in the same field would be beneficial. Additionally, there is often a lack of teaching materials and teachers feel that their training should better prepare them for difficult situations.Kirje Algajate õpetajate õpetamispraktikate muutuste kirjeldused esimese kolme tööaasta jooksul ning nende muutuste põhjused(Tartu Ülikool, 2016) Karolin, Liisa Marie; Lepp, Liina, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Algajate õppejõudude õpetamisarusaamad ja õpetamisoskuste areng Tartu Ülikooli näitel(Tartu Ülikool, 2016) Kartau, Kaisa; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Alustavate lasteaiaõpetajate tööga kohanemine ja toimetulek esimestel tööaastatel(Tartu Ülikool, 2018) Truss, Maiken; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Bakalaureuseõppe üliõpilaste hinnangud oma õpingute katkestamise põhjustele Tartu Ülikooli õigusteaduskonna tudengite näitel(Tartu Ülikool, 2018) Kekorainen, Katri; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Distantsõpe I kooliastme muusikaõpetuses õpetajate ja lapsevanemate vaates(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Hellamaa, Kerli; Kivilaan, Tiiu; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Distantsõppe korraldamine 4. klassi muusikaõpetuses(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Kikkas, Katre; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaLoov-praktiline lõputöö baseerub minu õpetajatööl Keeni Põhikoolis 4. klassi muusikaõpetajana perioodil 16. märtsist – 7. maini 2020. Eriolukord ja distantsõppe korraldamine olid kogu maailma jaoks täiesti uudne olukord, millega toimetulekuks oli kõigil tarvis loovust ja praktilisust.Kirje Erialaspetsialistist õpetajaks – kutseõpetajate arvamused kutseõpetaja identiteedi kujunemisest(Tartu Ülikool, 2016) Õun, Elo; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Erivajadustega üliõpilaste õpikogemused Tartu Ülikoolis ja nende soovitused õppimisvõimaluste parendamiseks(Tartu Ülikool, 2018) Käo, Eleriin; Remmik, Marvi, juhendaja; Lepp, Liina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Esimeses klassis käivate laste kehaline aktiivsus võrreldes lasteaiaga(Tartu Ülikool, 2018) Tohu, Tuuli; Riso, Eva-Maria, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Ettevõtlusküla mängude seos õpilaste ettevõtlikkuspädevuse arenguga(Tartu Ülikool, 2018) Raudseping, Annagreta; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Gümnaasiumiõpetajate arusaamad akadeemilisest petturlusest ja selle ennetamisest(Tartu Ülikool, 2016) Mattus, Ivo; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Haridusliku erivajadusega õpilase vanema rahulolu ja koostöö kooliga kaasava hariduse kontekstis(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Truu, Merike; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaKäesoleva töö eesmärgiks on välja selgitada, milline õppekeskkond toetab HEV õpilase vanema arvates lapse arengut ja õppekeskkonnas toimetulekut. Antud uuringus keskendutakse püsiva õpiraskusega õpilaste vanemate arvamustele. Uuringus osales kaheksa HEV õpilase vanemat. Informatsiooni kogumiseks kasutati poolstruktureeritud individuaalintervjuud ning andmeanalüüsimeetodina kasutati kvalitatiivset sisuanalüüsi. Tulemustest selgus, et kõige olulisemaks peetakse suhteid õpetaja ja lapse vahel ning sotsialiseerumisvõimalusi eakaaslastega. Tugispetsialistide tuge ja abi peetakse konstruktiivseks, samas nenditakse, et abi vajadus on suurem. Vanemate rahulolu oleneb adekvaatsest informatsioonist enda lapse kohtaKirje Hindamismudelite loomine II kooliastme muusikaõpetuse nelja osaoskuse hindamiseks (tegevusuuringuna)(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) Hirson, Eda; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Eesti Muusika- ja TeatriakadeemiaKirje Käsitöö ja kodunduse õpetamine distantsilt - õpetajate kogemused(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Murs, Lilia; Ilusmets, Thea; Pink, Anu, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaMagistritöö uurimisprobleemiks oli see, kuidas toimus käsitöö- ja kodunduse õpetus II ja III kooliastmes distantsõppe perioodidel. Eesmärgiks oli kirjeldada õpetajate kogemusi käsitöö ja kodunduse aines distantsõppe perioodil ja kogutud info põhjal anda ülevaade, millised olid käsitöö ja kodunduse õpetajate head praktikad ning millised olid kitsaskohadKirje Kohverteater -mitmekülgne metoodiline õppevahend I kooliastme õpilastele ja õpetajatele erinevate õppemeetodite, lõimingu ja draamaõppe läbiviimiseks(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Kurm, Marit; Soobik, Mart, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Kooli pidajate ja koolijuhtide vastastikused ootused ja arusaamad koostöö tulemuslikkusest munitsipaalkoolide näitel(Tartu Ülikool, 2021) Murd, Taive; Soidla, Hannamari; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Eesti ja üldkeeleteaduse instituutKirje Koolijuht algaja õpetaja toetajana koolikeskkonnas kohanemisel(Tartu Ülikool, 2015) Õun, Mirjam; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Koolijuhtide arusaamad õpetaja professionaalsest arengust ning selle toetamise võimalustest õppeasutuses(Tartu Ülikool, 2017) Voog, Lilian; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut