Sirvi Autor "Eesti Uuringukeskus" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Õpetaja lähtetoetuse mõju uuring(Haridus- ja Teadusministeerium, 2015) Eesti UuringukeskusUuringu eesmärk on õpetaja lähtetoetuse mõju kaardistus ning põhjendatud ettepanekute tegemine õpetaja lähtetoetuse mõju suurendamiseks õpetajakutse kasuks valiku tegemisele ja õpetajakoolituse lõpetanute siirdumisele Tallinnast ja Tartust väljaspool asuvatesse üldhariduskoolidesse.listelement.badge.dso-type Kirje , Sisehindamise alane uuring(Eksami ja Kvalifikatsioonikeskus, 2011) OÜ Eesti Uuringukeskus; Eesti Uuringukeskus2001. aasta I pooles viis OÜ Eesti Uuringukeskus Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskuse tellimusel läbi uuringu, mille eesmärk oli kaardistada, kuidas on sisehindamine rakendunud üldhariduskoolides ning koolieelsetes lasteasutustes 2011. aastal ning võrrelda tulemusi varasemate aastatega (2006-2010). Uuring viidi läbi kahes osas: esimese etapina viidi läbi 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010- jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuande sisu- ehk kontentanalüüs.listelement.badge.dso-type Kirje , Sisehindamise alane uuring(Eesti Uuringukeskus, 2011) Eesti UuringukeskusHaridus- ja Teadusministeerium on kaardistanud läbi aastate (2006-2010) sisehindamise! Tagasisidearuannete põhjal nii üldharidusasutuste sisehindamiseprotsessi nõrku külgi kui ka parimaid kogemusi. Eesmärkide saavutamiseks viidi uuring läbi kahes osas: esimese etapina toimus 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010 (jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuannete kvantitatiivne ja kvalitatiivne!sisuanalüüs.