Sirvi Autor "Ganina, Svetlana, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 19 19
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , 9. klassi soojusõpetuse õpitulemuste saavutamist toetava projektõppe materjali koostamine ning füüsikaõpetajate arvamused ja arendusettepanekud loodud materjalile(Tartu Ülikool, 2021) Puusalu, Helen; Ganina, Svetlana, juhendaja; Lepp, Liina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Alustavate õpetajate arvamus enda tulevikuperspektiivist füüsikaõpetajana ja seda mõjutavatest teguritest üldhariduskoolis(Tartu Ülikool, 2023) Kesanurm, Kaisa; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskusMagistritöö eesmärgiks on välja selgitada alustavate õpetajate arvamus enda tulevikuperspektiivist füüsikaõpetajana ning nende otsuseid mõjutavad tegurid. Magistritöö uurimisküsimusteks on: 1. Milline on alustavate õpetajate arvamus enda tulevikuperspektiivist füüsikaõpetajana? 2. Millised tegurid mõjutavad õpetajate otsust töötada füüsikaõpetajana pikaajaliselt? 3. Millised tegurid pärsivad füüsikaõpetajate jätkamist pikaajaliselt? Uuringusse on kaasatud hetkel koolis töötavad füüsikaõpetajad suurtest ja väikestest koolidest, kelle tööstaaž on kuni viis aastat (N=10). Andmete kogumiseks kasutati veebiküsitlust, kus ankeet koosnes 16-st küsimusest, millest 13 olid suletud vastustega ja 3 avatud vastustega küsimused. Andmeid analüüsiti kvantitatiivselt ja kvalitatiivselt. Kvantitatiivse andmeanalüüsi käigus leiti vastuste absoluutne sagedus ja mood. Küsitluses osalenud õpetajate tulevikuperspektiivi mõjutavad tegurid tuvastati Pearsoni korrelatsioonikordaja, χ2-testi seosekordaja ja Cramer’i V seosekordaja abil. Kvalitatiivne andmeanalüüs põhines avatud vastustega küsimuste vastuste sisuanalüüsil. Tulemused näitasid, et uuringus osalenud füüsikaõpetajatest enamik plaanivad kindlasti jätkata tööd pikaajaliselt ehk kauem kui viis aastat. Statistiliselt oluline seos ilmnes uuringus osalenud õpetajate vanuse ja tulevikuperspektiivi vahel ning õpetajate ootuste osas õppematerjalide- ja vahendite olemasolule koolis ning tulevikuperspektiivi vahel. Lisaks osutusid olulisteks ka seosed tulevikuperspektiivi ning õpetajate piisava ja professionaalse ettevalmistuse, vähese autonoomsuse, emotsionaalse kurnatuse, füüsika spetsiifikast tulenevate liiga suurte nõudmiste ning abiõpetaja kaasamise võimaluse vahel. Uuringus tuvastati, et füüsikaõpetajana jätkamist pärssivad tegurid õpetaja elukutse üleselt on halb töökeskkond, ebameeldivad kolleegid, koolisisese ja juhtkonna toetuse puudumine, ebapädev koolijuht ning tööstress ja emotsionaalne kurnatus, lisaks toodi välja ka õpilaste arvult liiga suuri klasse. Erialaspetsiifiliselt nimetati enim liigset tulemustele ja saavutustele orienteeritust füüsika õpetamisel, kõrgeid nõudmisi õpetajale ning õppe- ja katsevahendite puudust.listelement.badge.dso-type Kirje , Erinevate ülesandetüüpide kasutamissagedus ning huvitavus põhikooli füüsikaõppes õpilaste ja õpetajate hinnangul(Tartu Ülikool, 2017) Sepp, Margot; Mikk, Jaan, juhendaja; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Füüsika ja matemaatika roll sõjatehnoloogia õppes ning nende õpetamise metoodika Kaitseväe Ühendatud Õppeasutustes(Tartu Ülikool, 2015) Kanne, Siim; Ganina, Svetlana, juhendaja; Noorma, Mart, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond; Tartu Ülikool. Füüsika instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Füüsikaõpetajaks õppiva üliõpilase tegevused põgenemistoa planeerimisel ja läbiviimisel ning füüsikaõpetajate ettepanekud põgenemistoa meetodi kasutamiseks füüsika õpetamisel(Tartu Ülikool, 2025) Brauer, Elisabeth; Ganina, Svetlana, juhendaja; Lepp, Liina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Füüsikaõpetajate oskused õpilaste uurimistööde juhedamiseks(Tartu Ülikool, 2014) Kaarama, Alli; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond; Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskuslistelement.badge.dso-type Kirje , Füüsikaõpetajate poolt kasutatav populaarteaduslik kirjandus õpilaste loodusteadusliku kirjaoskuse arendajana füüsika tunnis(Tartu Ülikool, 2013) Jõgis, Agne; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Gümnaasiumi füüsikaõpetajate füüsikaalase täiendkoolituse vajaduse väljaselgitamine uue õppekava kontekstis(Tartu Ülikool, 2013) Järve, Viivi; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond; Tartu Ülikool. Füüsika Instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Huvitava füüsika tunni tunnused põhikooli õpilaste arvamusel(Tartu Ülikool, 2015) Timakova, Katrin; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste vilistlaste hinnangud organisatsioonile ja õpimotivatsioonile õpingute jooksul(Tartu Ülikool, 2016) Kraani-Klaassen, Katrin; Konsa, Kurmo, juhendaja; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Ajaloo ja arheoloogia instituut; Tartu Ülikool.HumanitaarvaldkondKäesoleva töö teoreetiline osa käsitles organisatsiooni ja juhtimise olemust, andis ülevaate Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste organisatsioonist ning keskendus põhjalikumalt õpimotivatsiooni, sh õppimis- ja motivatsiooniteooriate, ning õpikeskkonna olemusele. Magistritöö empiirilises osas rakendati kombineeritult kvalitatiivset ja kvantitatiivset uurimismeetodit. Andmete kogumiseks kasutati avatud ja suletud küsimustega ankeetküsitlust, mis saadeti laiali KVÜÕA 2013.-2105. a rakenduskõrgharidusõppe lõpetanud vilistlastele. Küsimustikule vastas ligikaudu iga kolmas vilistlane.listelement.badge.dso-type Kirje , Kirjaliku tagasiside roll ja vajalikkus füüsika ainetunnis põhikooli õpilaste hinnangul(Tartu Ülikool, 2013) Tajur, Triin; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Koolifüüsika praktilise õppematerjali koostamine ülijuhtivuse, soojuspaisumise ja tahkumise teemadel ja õpetajate hinnangud loodud õppematerjalidele(Tartu Ülikool, 2018) Pääsik, Martin; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Füüsika instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Kutseõppeasutuste õpilaste füüsika eelteadmised Tartu Kutsehariduskeskuse näitel(Tartu Ülikool, 2013) Raig, Marge; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond; Tartu Ülikool. Füüsika Instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Loodus- ja reaalainete ning humanitaar- ja sotsiaalainete õpetamine põhikoolis õppekava üliõpilaste bakalaureuseõpingute ajal õpetajana tööle asumise põhjused ning üliõpilaste hinnangud töötamise mõjust õpingutele ülikoolis(Tartu Ülikool, 2023) Parson, Kairi; Rohtmaa, Kaia-Riin; Lepp, Liina, juhendaja; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Loodusteadusliku mõtlemisviisi arendamine põhikoolis füüsikaliste probleemülesannete lahendamise abil(Tartu Ülikool, 2015) Jõeloo, Peeter; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Õpilaste arusaamad, kirjeldused, hinnangud ja suhtumist mõjutavad tegurid praktiliste tööde kohta füüsikas(Tartu Ülikool, 2020) Einola, Aile; Lepp, Liina, juhendaja; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Põhikooli kolmanda kooliastme (8.–9. klass) õpilaste loodusteaduslike ainete põhised populaarteaduslikud lugemisharjumused(Tartu Ülikool, 2015) Rebane, Kätlin; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Põhikooli õpilaste iseseisva töö toetavate füüsika tööjuhendite koostamine ning füüsikaõpetajate hinnangud ja arendusettepanekud nende kasutamiseks(Tartu Ülikool, 2022) Solovjova, Jelena; Siiman, Leo Aleksander, juhendaja; Ganina, Svetlana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Ümberpööratud klassiruumi metoodikat toetava füüsika õppematerjalide koostamine 8. klassile ja õpetajate hinnangud loodud õppematerjalidele|(Tartu Ülikool, 2018) Raunam, Merilin; Ganina, Svetlana, juhendaja; Lepp, Liina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut