Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Hint, Lisabeth" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Matemaatikat ja muusikat lõimiv õppematerjal 1. klassile
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Hint, Lisabeth; Jukk, Tuuli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja
    Magistritöö eesmärgiks oli koostada „Matemaatikat ja muusikat lõimiv õppematerjal 1. klassile“. Materjali loomisel lähtuti õppematerjali kvaliteedi mudelist LORI. Loodud materjalid sisaldavad: töölehti, laule, noote, fonogramme ja animatsiooni. Valmis õppematerjalid saadeti viiele muusikaõpetajale, kes pidid testimisse kaasama ka 1. klassi matemaatikaõpetajad. Nendega viidi testimisjärgselt läbi poolstruktureeritud veebiintervjuud. Valimi suurendamiseks ja magistritöö täiustamiseks lisati kevadel juurde matemaatika ekspert, kes osaliselt testis materjale ning saatis omapoolsed hinnangud e- kirja teel
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Muusikatunnid eraõpilastega
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Hint, Lisabeth; Pai, Hedi-Kai, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusika
    Loov-praktilise lõputöö kirjaliku osa eesmärgiks oli anda ülevaade muusikaõpetuse lähtekohtadest ja diplomitundide kontseptsioonist. Lõputöö kirjaliku osa esimeses peatükis kirjeldab ja analüüsib autor oma õpikogemusi. Järgmistes osades kirjutab muusikaõpetuse lähtekohtadest, õpetusmeetoditest ja didaktilistest võtetest ning tutvustab oma muusikatundides kasutatavat imiteerimismeetodit. Seejärel kirjutab lähemalt eratundide erinevatest osadest - laulmisest, kehapillimängust, muusikalisest liikumisest ja pillimängust. Viiendas peatüki moodustavad koostatud tunnikonspektid, mis olid aluseseks praktilise lõputöö läbiviimsel. Kõige viimaseks on lisatud eratundide refleksioon.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet