Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Koka, Andre" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 5 5
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    FITeens Toolkit. Tervisega seotud käitumiste edendamine hariduslikus kontekstis
    (Servicio de Publicaciones. Universidad de Zaragoza Zaragoza, 2023) Tilga, Henri; Koka, Andre; García-González, Luis; Abós, Ángel; Sanz-Remacha, María; Burgueño-Mengíbar, Rafael; Diloy-Peña, Sergio; Mayo-Rota, Carlos; García-Cazorla, Javier; Sevil-Serrano, Javier; Cid, Luís; Rodrigues, Filipe; Carvalho, Gonçalo; Rodrigues, José; Pérez-Ovejero, Daniel; Álvarez Testillano, Isabel; Pablo González, Nuria de; Sanz Prieto, Mariano; Pablo González, Gema de; Rodríguez Fernández, Saturio; Szymánski, Tomasz; Leinonen, Janne; Karhapää, Henna; Adelaar, Dylan; Bakker, Tessa de
    Lapsed ja noorukid omandavad kasvades erinevad harjumused. Mõned neist harjumustest on tervisega tihedalt seotud, seega võib tervislike harjumuste omandamine aidata neil tulevikus elada tervislikku ja rahulikku elu, samas kui halvad harjumused võivad olla neile kahjulikud. Seetõttu on oluline, et haridusasutused aitaksid kaasa noortel tervislike harjumuste omandamisel. Projekti FITeens (Kehalise aktiivsuse ja tervislike harjumuste edendamine istuvatel teismelistel) eesmärk on katsetada meelelahutuslikku ja kaasahaaravat hariduslikku sekkumist, mis on suunatud teismelistele, et edendada nende kehalist aktiivsust ja tervislikke harjumusi. Projekti esimene tulemus sisaldab suurel hulgal kehalise kasvatuse õpetajatele mõeldud ideid, ressursse, praktikaid ja näiteid õpilaste kaasamisel õppetöösse seoses erinevate tervisega seotud võtmekäitumistega (kehaline aktiivsus, piisav uni, mõõdukas ekraaniaeg, alkoholi ja tubaka tarbimine ning tervislik toitumine). See tööriistakomplekt koosneb kolmest erinevast moodulist: 1.High Kool kui tõhus keskkond tervislike eluviiside edendamiseks. See moodul käsitleb kooli tähtsust noorukite tervislike harjumuste omandamisel. 2. Motivatsioon kui kehalise aktiivsuse edendamise võti. See moodul keskendub motivatsiooni tähtsusele tervislike harjumuste omandamisel. 3. Tervisega seotud käitumine noortel. See moodul keskendub ülalmainitud peamistele tervisega seotud käitumisviisidele (kehaline aktiivsus, piisav uni, mõõdukas ekraaniaeg, alkoholi ja tubaka tarbimine ning tervisliku toidu tarbimine), kirjeldades neid kõiki põhjalikult. Kõik need moodulid on pühendatud erinevatele ülalmainitud tervisega seotud käitumisviisidele. Igaühe puhul on esitatud teoreetiline selgitus, selgitavad videod, infograafika ja õpisituatsioonid, mis aitavad kehalise kasvatuse õpetajatel omandada laialdasi teadmisi selle kohta, kuidas motiveerida oma õpilasi tegelema kehalise tegevusega ja omandama tervislikke harjumusi, teadvustades neile nende käitumisviiside tähtsust.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Head praktikad kehalisteks tegevusteks
    (Tartu Ülikooli raamatukogu, 2024) Fjørtoft, Ingunn; Gisladottir, Thordis; Kjønniksen, Lise; Lounassalo, Irinja; Huovinen, Terhi; Ólafsson, Örn; Lapėnienė, Dalia; Koka, Andre; Tilga, Henri; Tanni, Veikko; Ambrulaitienė, Iveta; Kelpšienė, Irma; Pesonen, Tuomas; Gunnarsdóttir, Erla; Gundersen, Helene; Rutkauskaitė, Renata, toimetaja; Gruodytė-Račienė, Rita, toimetaja; Čikotienė, Irena, toimetaja; Visagurskienė, Kristina, toimetaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Liikumisõpetajatele suunatud koolitusprogrammi mõju psühholoogilisi põhivajadusi toetava käitumise tõhustamisel ja õpilaste kehalise aktiivsuse suurendamisel
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2025) Kuhlberg, Karl ; Tilga, Henri ; Koka, Andre; Paap, Hasso; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
    Eesmärk: Magistritöö eesmärk oli uurida, kas liikumisõpetuse õpetajatele loodud sekkumisprogramm mõjutab oluliselt eksperimentrühma õpilaste seas mõõdetud uuringutunnuseid, milleks oli: Õpetajapoolne autonoomsuse pakkumine, struktuuri pakkumine, kontrolliv käitumine, kaootiline käitumine, psühholoogiliste vajaduste rahuldamine, psühholoogiliste vajaduste frustreerimine, erinevad motivatsioonitüübid nii liikumisõpetuse tunni kui vaba aja kehalise aktiivsuse kontekstis. Metoodika: Uuringus osales kokku 242 õpilast (keskmise vanusega M=12,43, SD=0,57), nendest 92 poissi ja 146 tüdrukut, 4 ei märkinud sugu ning 20 õpetajat (10 meest ja 10 naist). Õpetajad ja õpilased jagati eksperimentrühma (11 õpetajat, 97 õpilast) ning kontrollrühma (9 õpetajat ja 145 õpilast). Uuring koosnes kahest osast. Esimeses osas täitsid mõlema grupi õpilased internetis REDCap keskkonnas küsimustiku, peale mida läbisid eksperimentrühma õpetajad 8 nädalat kestnud täiendusõppe veebikoolituse programmi. Peale seda täitsid mõlema grupi õpilased uuesti REDCap keskkonnas küsimustiku teist korda. Kõikidele küsimustele sai vastada Likert-i tüüpi hinnangu skaalal. Uuringutunnuste keskmiste erinevuste hindamiseks rakendati paarisvõrdluse t-testi ning sõltumatute valimite t-testi. Uuringuandmete analüüsimisel kasutati ka kovariatsioonianalüüsi (ANCOVA), mille abil hinnati eksperiment- ja kontrollrühma vahelist erinevust uuritavates tunnustes pärast sekkumise läbiviimist. Tulemused: Uuringus leiti, et enne uuringu algust ei olnud statistiliselt olulisi erinevusi kontrollrühma ja eksperimentrühma vahel. Uuringust langesid välja vanemad õpilased (p=0,03), kelle psühholoogilised vajadused olid vähem rahuldatud (p=0,01). ANCOVA analüüsi käigus leiti, et eksperimentrühma õpilased tajusid peale sekkumisprogrammi oma sisemist motivatsiooni paremini toetatult (p=0,024) kui kontrollrühma õpilased. Kokkuvõte: Uuringu tulemuste põhjal saab järeldada, et kui liikumisõpetuse õpetajad läbivad loodud sekkumisprogrammi, on eeldatavasti võimalik tõhusamalt toetada õpilaste tajutud sisemist motivatsiooni.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Perceptions of teacher's feedback and learning environment as predictors of intrinsic motivation in middle school physical education : master thesis
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2002) Koka, Andre; Hein, V., juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    The role of perceived teacher feedback and perceived learning environment on intrinsic motivation in physical education
    (2006) Koka, Andre; Hein, Vello, juhendaja

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet