Sirvi Autor "Marandi, Triin" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 12 12
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Akadeemiline vaidlus e-õppes(Tartu Ülikool, 2009-02-12T07:43:14Z) Marandi, TriinSisupakett tutvustab akadeemilise vaidluse meetodit ja selle kasutamise võimalusi e-õppes.listelement.badge.dso-type Kirje , Animatsiooni loomine programmiga Adobe Flash (1)(Tartu Ülikool, 2009-02-11T10:25:00Z) Ilus, Helen; Jaago, Tiiu; Marandi, TriinBeSt programmi toetusel loodud õppematerjal kirjeldab samm-sammult lihtsa animatsiooni loomist programmiga Adobe Flash. Juhendis käsitletakse kujundite joonistamist ning animeerimist, heliklippide sisestamist, nuppude loomist ja action scripti lisamist.listelement.badge.dso-type Kirje , Animatsiooni loomine programmiga Adobe Flash (2)(Tartu Ülikool, 2009-03-30T07:59:30Z) Marandi, Andres; Marandi, Triin; Ilus, HelenBeSt programmi toetusel loodud õppematerjal kirjeldab samm-sammult lihtsa animatsiooni loomist programmiga Adobe Flash. Juhendis käsitletakse piltide importimist, kujundite joonistamist ning animeerimist, nuppude loomist, küsimustiku loomist ja action scripti lisamist.listelement.badge.dso-type Kirje , Animeeritud testi loomine programmiga Adobe Flash (3)(Tartu Ülikool, 2009) Marandi, Triin; Ilus, HelenBeSt programmi toetusel loodud õppematerjal kirjeldab samm-sammult lihtsa enesetesti loomist programmiga Adobe Flash. Juhendis käsitletakse 6 erinevat tüüpi küsimuse loomist.listelement.badge.dso-type Kirje , Avatud filtriosaga puurkaevu rajamine(Tartu Ülikool, 2008) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib avatud filtriosaga puurkaevu rajamist.listelement.badge.dso-type Kirje , Avatud maasoojussüsteemi rajamine(Tartu Ülikool, 2009) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib avatud maasoojussüsteemi rajamist.listelement.badge.dso-type Kirje , Filtriga puurkaevu rajamine(Tartu Ülikool, 2008) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib filtriga puurkaevu rajamist.listelement.badge.dso-type Kirje , IKT ja Eesti koolikultuur(Tartu Ülikool, 2003) Marandi, Triin; Luik, Piret; Laanpere, Mart; Adojaan, Kristjan; Uibu, KristaUurimuse käigus otsiti vastuseid järgmistele küsimustele: 1) Millised on erinevused õpetajate diskursustes (IKT kasutamise eesmärgid ja põhjused, sellest tulenev kasu, sellega seonduvad probleemid ja ohud)? 2) Milline teoreetiline/kontseptuaalne raamistik sobib kõige paremini kaasaegse õpikeskkonna analüüsiks, s.h. IKT mõju hindamiseks? 3) Milline on kooli juhtimise ja õpetajate täienduskoolituse osa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisel koolis? 4) Millised on need innovaatilised, Eesti oludes tulemuslikud strateegiad, mis aitavad kaasa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisele koolis?listelement.badge.dso-type Kirje , Põhjavee liikumine pinnases(Tartu Ülikool, 2009) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib maapinnakihtide täitumist veega ja põhjavee liikumist maapinnas.listelement.badge.dso-type Kirje , Poolavatud maasoojussüsteemi rajamine(Tartu Ülikool, 2008) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib poolavatud maasoojussüsteemi rajamist.listelement.badge.dso-type Kirje , Puuraugu puurimine(Tartu Ülikool, 2008) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib puuraugu puurimist.listelement.badge.dso-type Kirje , Sisupakettide loomine(Tartu Ülikool, 2011-11-21) Marandi, TriinKäesolev õppematerjal on mõeldud iseseisvaks tööks (selle läbimiseks kulub aega umbes neli tundi) ja keskendub sisupakettide ehk lühikursuste loomisele. See õppematerjal aitab teil kriitiliselt hinnata loodud sisupakettide sobivust iseseisvaks õppimiseks; analüüsida sisupaketti lähtudes õppematerjali mõistetavusest, õppeprotsessi toetamisest, disainist ning autoriõigustest; luua õppijasõbraliku sisupaketti, mis sisaldab õppija jaoks vajalikku taustinformatsiooni, õpijuhiseid, on sobiva mahu ja vormiga, struktureeritud, lähtub lihtsa keele reeglitest, on korrektselt disainitud; arvestada sisupaketi koostamisel autoriõigustega; valida sisupaketi loomiseks sobiva tarkvara; avaldada loodud sisupaketti repositooriumis ning lisada enda e-kursusele.