Browsing by Author "Marandi, Triin"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
Item Akadeemiline vaidlus e-õppes(Tartu Ülikool, 2009-02-12T07:43:14Z) Marandi, TriinSisupakett tutvustab akadeemilise vaidluse meetodit ja selle kasutamise võimalusi e-õppes.Item Animatsiooni loomine programmiga Adobe Flash (1)(Tartu Ülikool, 2009-02-11T10:25:00Z) Ilus, Helen; Jaago, Tiiu; Marandi, TriinBeSt programmi toetusel loodud õppematerjal kirjeldab samm-sammult lihtsa animatsiooni loomist programmiga Adobe Flash. Juhendis käsitletakse kujundite joonistamist ning animeerimist, heliklippide sisestamist, nuppude loomist ja action scripti lisamist.Item Animatsiooni loomine programmiga Adobe Flash (2)(Tartu Ülikool, 2009-03-30T07:59:30Z) Marandi, Andres; Marandi, Triin; Ilus, HelenBeSt programmi toetusel loodud õppematerjal kirjeldab samm-sammult lihtsa animatsiooni loomist programmiga Adobe Flash. Juhendis käsitletakse piltide importimist, kujundite joonistamist ning animeerimist, nuppude loomist, küsimustiku loomist ja action scripti lisamist.Item Animeeritud testi loomine programmiga Adobe Flash (3)(Tartu Ülikool, 2009) Marandi, Triin; Ilus, HelenBeSt programmi toetusel loodud õppematerjal kirjeldab samm-sammult lihtsa enesetesti loomist programmiga Adobe Flash. Juhendis käsitletakse 6 erinevat tüüpi küsimuse loomist.Item Avatud filtriosaga puurkaevu rajamine(Tartu Ülikool, 2008) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib avatud filtriosaga puurkaevu rajamist.Item Avatud maasoojussüsteemi rajamine(Tartu Ülikool, 2009) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib avatud maasoojussüsteemi rajamist.Item Filtriga puurkaevu rajamine(Tartu Ülikool, 2008) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib filtriga puurkaevu rajamist.Item IKT ja Eesti koolikultuur(Tartu Ülikool, 2003) Marandi, Triin; Luik, Piret; Laanpere, Mart; Adojaan, Kristjan; Uibu, KristaUurimuse käigus otsiti vastuseid järgmistele küsimustele: 1) Millised on erinevused õpetajate diskursustes (IKT kasutamise eesmärgid ja põhjused, sellest tulenev kasu, sellega seonduvad probleemid ja ohud)? 2) Milline teoreetiline/kontseptuaalne raamistik sobib kõige paremini kaasaegse õpikeskkonna analüüsiks, s.h. IKT mõju hindamiseks? 3) Milline on kooli juhtimise ja õpetajate täienduskoolituse osa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisel koolis? 4) Millised on need innovaatilised, Eesti oludes tulemuslikud strateegiad, mis aitavad kaasa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisele koolis?Item Põhjavee liikumine pinnases(Tartu Ülikool, 2009) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib maapinnakihtide täitumist veega ja põhjavee liikumist maapinnas.Item Poolavatud maasoojussüsteemi rajamine(Tartu Ülikool, 2008) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib poolavatud maasoojussüsteemi rajamist.Item Puuraugu puurimine(Tartu Ülikool, 2008) Marandi, Andres; Marandi, TriinAnimatsioon illustreerib puuraugu puurimist.Item Sisupakettide loomine(Tartu Ülikool, 2011-11-21) Marandi, TriinKäesolev õppematerjal on mõeldud iseseisvaks tööks (selle läbimiseks kulub aega umbes neli tundi) ja keskendub sisupakettide ehk lühikursuste loomisele. See õppematerjal aitab teil kriitiliselt hinnata loodud sisupakettide sobivust iseseisvaks õppimiseks; analüüsida sisupaketti lähtudes õppematerjali mõistetavusest, õppeprotsessi toetamisest, disainist ning autoriõigustest; luua õppijasõbraliku sisupaketti, mis sisaldab õppija jaoks vajalikku taustinformatsiooni, õpijuhiseid, on sobiva mahu ja vormiga, struktureeritud, lähtub lihtsa keele reeglitest, on korrektselt disainitud; arvestada sisupaketi koostamisel autoriõigustega; valida sisupaketi loomiseks sobiva tarkvara; avaldada loodud sisupaketti repositooriumis ning lisada enda e-kursusele.