Sirvi Autor "Mere, Kristi" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Esimene Euroopa keeleoskusuuring 2011: Eesti tulemused(INNOVE, 2012) Mere, KristiEuroopa keeleoskusuuring on Euroopa Komisjoni algatatud esimene omataoline rahvusvaheline keeleoskuse uuring. Euroopa keeleoskusuuringu eesmärk on mõõta, kuivõrd oskavad õpilased võõrkeelt kasutada, et aru saada suulistest ja kirjalikest tekstidest või väljendada end kirjalikult. Nende keeleoskust kirjeldatakse Euroopa keeleõppe raamdokumendi keeleoskustaseme kirjelduste abil. See võimaldab ka võrdlust haridussüsteemidevahel. Kogutud andmed annavad osalenud riikidele pildi oma õpilaste tugevustest ja vajakajäämistest erinevates osaoskustes ning võimaluse jagada positiivseid kogemusi. Võimaldamaks võrdlust keelepoliitika ja õpetamismeetodite vahel, koostati taustaküsimustikud valimisse kuuluvatele õpilastele, valimisse kuuluvate koolide 3. kooliastme võõrkeelte õpetajatele ja valimisse kuuluva kooli direktorile. Eestis võeti veel analüüsimisel aluseks 2002. aasta põhikooli ja gümnaasiumi riikliku õppekava ja 2011. aasta põhikooli riikliku õppekava eesmärgid.Kirje Rahvusvaheline matemaatika ja loodusainete võrdlusuuring TIMSS 2003(Haridus- ja Teadusministeerium, 2005) Mere, Kristi; Rahvusvaheline Haridussaavutuste Hindamise Assotsiatsioon“TIMSS 2003” on kordusuuring matemaatika ja loodusainete vallas, varasemad uuringud toimusid 1995. a 4. ja 8. klassile ning 1999. a 8. klassile. Eesti osaleb esmakordselt. “TIMSS 2003” uuringus osaleb rohkem kui 50 riiki üle kogu maailma. Uuringu käigus mõõdetakse õpilaste saavutusi mainitud õppeainetes ning saadakse ülevaade riiklikest haridussüsteemidest. Varem osalenud riikidel on võimalik näha ka suundumusi matemaatika ja loodusainete õpetamises/ õppimises ning hindamises 4. ja 8. klassis. Üks põhiaksioomidest on: kui tahad mõõta muutust, ära muuda mõõtu. Tulemuste analüüs on uuringutes osalenud riikide hariduspoliitikutel võimaldanud ümber hinnata ainekavasid, õpikuid, õpetajate ettevalmistust ja õpetamist.