Sirvi Autor "Muhhin, Mark, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 7 7
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje DeltaVR Multiplayer 2.0(Tartu Ülikool, 2023) Tamm, Toomas; Muhhin, Mark, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutThis thesis presents an improved version of DeltaVR, building upon its predecessor, DeltaVR Multiplayer, by addressing game-breaking bugs, enhancing the virtual Delta Building, and introducing new experiences. The updated application features a tutorial, an improved archery range experience, and two new experiences: a drawing experience and a virtual spacewalk. Usability and performance testing showed that the new version is more stable, user-friendly, and visually accurate than its predecessors. While some usability issues and bugs remain, the application runs faster, and it should have a reduced incidence of nausea among users. Overall, the new version of DeltaVR offers a better experience with further scope for improvements.Kirje Golfotron – A fast-paced 2D game(Tartu Ülikool, 2022) Porila, Pelle Holden; Muhhin, Mark, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutThis thesis describes the design and implementation of a fast-paced 2D action game called Golfotron. The main goal of the game is to provide players with an enjoyable experience through its unique game mechanics and visual design. The thesis starts with an introduction to the action game genre, moving on to game design, implementation, and visual design. Additionally, there is an analysis of similar games, from which Golfotron drew its inspiration, within the chapters. The game was playtested on potential players to find problems and assess the sleekness of the game. Based on the test results many improvements were made, fixing already existing issues and implementing new ideas for enhancing Golfotron further.Kirje Minesweeper With Friends – An Immersive Multiplayer Puzzle Game(Tartu Ülikool, 2023) Rüüsak, Kaarel; Muhhin, Mark, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutThis thesis describes the development and design of an immersive puzzle game that can be played either cooperatively or competitively. As there are few high-quality versions of Minesweeper that feature cooperative or competitive gameplay in an immersive 3D environment, the game created throughout this thesis will help to fill that void and provide players with a new immersive and intuitive gameplay experience. The game was made by a single developer within two development iterations, each involving a design, implementation, and testing phase. In the final testing phase, it is discovered that the game achieves a significant degree of immersion, but there are many dimensions of immersion for which the game falls short. This data is then used to propose future improvements for the game’s de-velopment.Kirje SOFIT Tasemeredaktor(Tartu Ülikool, 2022) Orumaa, Tanel; Norbisrath, Ulrich, juhendaja; Muhhin, Mark, juhendaja; Nieler, Peeter, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutSelles töös on kirjeldatud Criffin OÜ-le loodud rakenduse SOFIT Tasemeredaktor arenduskäiku. Lõputöö käigus valmis minimaalne töötav rakendus, millega on võimalik ruumi plaan joonestada ning selle põhjal automaatselt kolmemõõtmeline võrestik genereerida. Rakendusele sooritati ka kasutajatestimine, millest selgus, et rakendust on piisavalt lihtne kasutada, sest esmakordselt seda kasutades said kõik kolm testijat keskmise raskusastmega hoone loomisega hakkama mõistliku aja jooksul.Kirje Spookytown – A 3D First-Person Horror Adventure Game(Tartu Ülikool, 2022) Korela, Kristjan; Muhhin, Mark, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutThis thesis describes the development process of a first-person horror adventure game called Spookytown. The thesis delves into detail about different game mechanics and describes the design choices behind the game’s level design. The thesis also describes how some of the more complex mechanics in the game were programmed. Testing was conducted among multiple people and the feedback was used to fix major flaws and improve the gameplay experience.Kirje Thesis Writing Simulator — A Choice-Driven Life Simulation Game(Tartu Ülikool, 2024) Roomet, Mihkel; Muhhin, Mark, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesolev lõputöö kirjeldab haridusliku elusimulatsioonimängu nimega “Thesis Writing Simulator” arendust. Mäng on mõeldud pakkuma kaasahaaravat kogemust noore täiskasvanu tüüpilistest heitlustest. See püüab inspireerida mängijaid, andes ideid selle kohta, kuidas parandada nende tervisekäitumist. Piisava täpsuse tagamiseks põhineb mängu loogika teoorial ja empiirilistel tõenditel. Mängu testiti kaks korda, mõlemal korral viie kasutajaga. Teise testimise tulemused olid esimesega võrreldes oluliselt paremad.Kirje World of Warcraft Classic Warrior Simulator(Tartu Ülikool, 2021) Lutsar, Viido Kaur; Norbisrath, Ulrich, juhendaja; Muhhin, Mark, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutLõputöö kirjeldab mängu World of Warcraft® Classic Warrior class’i simuleerivat tarkvaralahendust ja selle loomist. World of Warcraft Classic on MMORPG (massively multiplayer online role-playing game), mille keeruline combat-süsteem teeb raskeks oma tegelase efektiivsuse hindamise. Loodud tarkvaralahendus pakub sellele probleemile lahendust, simuleerides mängu combat-süsteemi, ning pakub kasutajasõbralikku liidest simulatsiooni parameetrite muutmiseks. See võimaldab kasutajatel oma tegelast optimiseerida ja mängus paremaid tulemusi saavutada.