Browsing by Author "Remmik, Marvi, juhendaja"
Now showing 1 - 20 of 68
Results Per Page
Sort Options
Item Algajate õpetajate õpetamispraktikate muutuste kirjeldused esimese kolme tööaasta jooksul ning nende muutuste põhjused(Tartu Ülikool, 2016) Karolin, Liisa Marie; Lepp, Liina, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Algajate õppejõudude õpetamisarusaamad ja õpetamisoskuste areng Tartu Ülikooli näitel(Tartu Ülikool, 2016) Kartau, Kaisa; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Alustavate lasteaiaõpetajate tööga kohanemine ja toimetulek esimestel tööaastatel(Tartu Ülikool, 2018) Truss, Maiken; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Bakalaureuseõppe üliõpilaste hinnangud oma õpingute katkestamise põhjustele Tartu Ülikooli õigusteaduskonna tudengite näitel(Tartu Ülikool, 2018) Kekorainen, Katri; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Distantsõpe I kooliastme muusikaõpetuses õpetajate ja lapsevanemate vaates(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Hellamaa, Kerli; Kivilaan, Tiiu; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondItem Distantsõppe korraldamine 4. klassi muusikaõpetuses(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Kikkas, Katre; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaLoov-praktiline lõputöö baseerub minu õpetajatööl Keeni Põhikoolis 4. klassi muusikaõpetajana perioodil 16. märtsist – 7. maini 2020. Eriolukord ja distantsõppe korraldamine olid kogu maailma jaoks täiesti uudne olukord, millega toimetulekuks oli kõigil tarvis loovust ja praktilisust.Item Erialaspetsialistist õpetajaks – kutseõpetajate arvamused kutseõpetaja identiteedi kujunemisest(Tartu Ülikool, 2016) Õun, Elo; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Erivajadustega üliõpilaste õpikogemused Tartu Ülikoolis ja nende soovitused õppimisvõimaluste parendamiseks(Tartu Ülikool, 2018) Käo, Eleriin; Remmik, Marvi, juhendaja; Lepp, Liina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Esimeses klassis käivate laste kehaline aktiivsus võrreldes lasteaiaga(Tartu Ülikool, 2018) Tohu, Tuuli; Riso, Eva-Maria, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Ettevõtlusküla mängude seos õpilaste ettevõtlikkuspädevuse arenguga(Tartu Ülikool, 2018) Raudseping, Annagreta; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Gümnaasiumiõpetajate arusaamad akadeemilisest petturlusest ja selle ennetamisest(Tartu Ülikool, 2016) Mattus, Ivo; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Haridusliku erivajadusega õpilase vanema rahulolu ja koostöö kooliga kaasava hariduse kontekstis(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Truu, Merike; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaKäesoleva töö eesmärgiks on välja selgitada, milline õppekeskkond toetab HEV õpilase vanema arvates lapse arengut ja õppekeskkonnas toimetulekut. Antud uuringus keskendutakse püsiva õpiraskusega õpilaste vanemate arvamustele. Uuringus osales kaheksa HEV õpilase vanemat. Informatsiooni kogumiseks kasutati poolstruktureeritud individuaalintervjuud ning andmeanalüüsimeetodina kasutati kvalitatiivset sisuanalüüsi. Tulemustest selgus, et kõige olulisemaks peetakse suhteid õpetaja ja lapse vahel ning sotsialiseerumisvõimalusi eakaaslastega. Tugispetsialistide tuge ja abi peetakse konstruktiivseks, samas nenditakse, et abi vajadus on suurem. Vanemate rahulolu oleneb adekvaatsest informatsioonist enda lapse kohtaItem Hindamismudelite loomine II kooliastme muusikaõpetuse nelja osaoskuse hindamiseks (tegevusuuringuna)(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) Hirson, Eda; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Eesti Muusika- ja TeatriakadeemiaItem Käsitöö ja kodunduse õpetamine distantsilt - õpetajate kogemused(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Murs, Lilia; Ilusmets, Thea; Pink, Anu, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaMagistritöö uurimisprobleemiks oli see, kuidas toimus käsitöö- ja kodunduse õpetus II ja III kooliastmes distantsõppe perioodidel. Eesmärgiks oli kirjeldada õpetajate kogemusi käsitöö ja kodunduse aines distantsõppe perioodil ja kogutud info põhjal anda ülevaade, millised olid käsitöö ja kodunduse õpetajate head praktikad ning millised olid kitsaskohadItem Kohverteater -mitmekülgne metoodiline õppevahend I kooliastme õpilastele ja õpetajatele erinevate õppemeetodite, lõimingu ja draamaõppe läbiviimiseks(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Kurm, Marit; Soobik, Mart, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondItem Kooli pidajate ja koolijuhtide vastastikused ootused ja arusaamad koostöö tulemuslikkusest munitsipaalkoolide näitel(Tartu Ülikool, 2021) Murd, Taive; Soidla, Hannamari; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Eesti ja üldkeeleteaduse instituutItem Koolijuht algaja õpetaja toetajana koolikeskkonnas kohanemisel(Tartu Ülikool, 2015) Õun, Mirjam; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Koolijuhtide arusaamad õpetaja professionaalsest arengust ning selle toetamise võimalustest õppeasutuses(Tartu Ülikool, 2017) Voog, Lilian; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Koolijuhtide arvamused vene õppekeelega koolis eesti keeles õpetamisest ja seda toetavast keelekeskkonnast(Tartu Ülikool, 2018) Dubolazov, Ingar; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Koolijuhtide ootused õpetaja ametikohale kandideerijatele ja nende ettevalmistusele(Tartu Ülikool, 2019) Soidla, Hannamari; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut