Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Steinbach, Kadri, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 17 17
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Absoluutse kuulmise arendamise võimalused 6 - 10 aastaste laste seas
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Marksalu, Ariel; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Akordion eesti rahvapillina ja tänapäevase pärimusmuusika instrumendina
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Ahk, Koidu; Uppin, Juhan, juhendaja; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuuripärandi loovrakendused; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond
    Magistriprojekt „Akordion eesti rahvapilllina ja tänapäevase pärimusmuusika instrumendina” tutvustab akordioni kui rahvapilli mängustiili ja repertuaari kujunemist alates instrumendi ilmumisest 20. sajandi alguses kuni tänapäevani välja. Esimeses peatükis käsitletakse akordionit eesti rahvapillina, antakse ülevaade akordioni ajaloost ja repertuaari kujunemisest, kirjeldatakse rahvapärase mängustiili tunnuseid. Rahvapärase akordionimängu uurimise allikateks on Eesti Kirjandusmuuseumi Eesti Rahvaluule Arhiivi fonoteegist pärit digitaliseeritud akordioni/bajaani helifailide kogu. Uurimistöö rõhutab rahvapärast akordionimängu kui tänapäeval veel elus olevat traditsiooni ja ka kui olulist osa akordioni ajaloos. Teises peatükis vaadeldakse akordioni kasutusala tänapäevase pärimusmuusika instrumendina. Tööst saab lugeda, kuidas kujuneb muusikust pärimusmuusik, tutvustatakse pärimusmuusiku loovuurimuslikke meetodeid, kirjeldatakse autori loomingulist protsessi, mille sisuks on vanemate rahvapillide repertuaari stiilitundlik esitamine akordionil. Rahvapillide repertuaar on kättesaadav folk.ee/noodikogus. Magistriprojekt kulmineerus magistrikontserdiga, kus autor mängis vanemate rahvapillide, torupilli, viiuli ja teppo-tüüpi lõõtspilli esitusi akordionil.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Gümnaasiumi muusikaõpetajate põhiväljakutsed seoses õppematerjalidega muusikaajaloo õpetamisel üldhariduskooli muusika tunnis kahe kooli näitel
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Teller, Vivia; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika
    Käesoleva töö uurimisprobleemiks oli, millised on muusikaõpetajate põhiväljakutsed seoses õppematerjalide ja õpikutega muusikaajaloo õpetamisel üldhariduskooli muusikatunnis?Töö eesmärgiks püstitasin muusikapedagoogide kitsakskohtade leidmise seoses olemasolevate õppematerjalidega.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Improviseerimisoskuse arendamiseks kasutatavad meetodid Eesti kesk- ­ja kõrgema astme muusikakoolide rütmimuusika kitarriõppes
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2018) Maaker, Andre; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika
    Minu lõputöö uurib kitarriõppe valdkonda rütmimuusika erialal Eesti kesk- ja kõrgastme muusikakoolides. Nendeks koolideks on G. Otsa nimeline Tallinna Muusikakool, H. Elleri nimeline Tartu Muusikakool, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia ning Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia (TÜ VKA). Antud teemat ajendas mind uurima kolmeaastane töökogemus TÜ VKA-s, kus õpetades olen hakanud otsima ja katsetama meetodeid, mis aitaksid tudengitel luua tugevat baasi kitarril improviseerimisel ja oma helikeele leidmisel, seda eriti jazzmuusika stiilis.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kontsertkava "Blessed relief"
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Kõiv, Karoliine-Lisette; Steinbach, Kadri, juhendaja; Peep, Lennart, juhendaja; Lutsoja, Liis, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusika õppekava; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Lihavõtete ehk ülestõusmispühade lõiming 1. klassi muusikatunnis: loov-praktiline lõputöö
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Jalajas, Merlin; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika
    Minu loov-praktilise lõputöö teema valiku tingis õpilaste huvi lihavõtete ehk ülestõusmispühade vastu ning minu osalemine erinevatel Carl Orffi muusikapedagoogika koolitustel nii Eestis kui ka välismaal. Lähtuvalt koolitustel õpitust ja kogetust, koostasin ka avatud muusikatunni tegevused osaliselt sellest lähtudes. Teiseks uurisin ma varasemalt oma magistritöös (Jalajas, 2011) eesti keele ja muusikaliste osaoskuste lõimingut. Loovpraktilises lõputöös lõimisin lihavõtete ehk ülestõusmispühade kombestiku muusikaliste osaoskustega 1.klassi muusikatunnis.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Muusika roll eesti keele õppes vene õppekeelega lasteaedades
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Koppel, Katre; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika
    Käesolev bakalaureusetöö keskendub eesti keele kui teise keele õppele lasteaias ning uurib muusika kasutamist keeleõppes. Teemat ajendas mind uurima eelkõige huvi ja ka professionaalne vajadus teada saada, kuidas kasutatakse eelkooliealiste eesti keele õppes muusikategevusi. Töö eesmärgiks on selgitada välja, kuidas kasutatakse muusikalisi tegevusi vene või eesti-vene õppekeelega lasteaedades vene emakeelega lastele eesti keele õpetamiseks. Selleks kontakteerusin õpetajatega, kes kasutavad keele õpetamiseks mingil määral muusikalisi tegevusi ning viisin läbi intervjuud. Õpetajate vastustele toetudes üritasin leida vastust uurimistöö probleemile: Milline on muusika roll eesti keele kui teise keele õpetamisel lasteaedades?
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Muusikaajaloo õpetajate arvamused muusikaajaloo õpetamisest huvihariduskoolides
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Niit, Erko; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika; Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Muusikalise folkloori kasutamine I kooliastmes Viljandimaa koolide näitel
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Nagel, Margit; Roose, Celia, juhendaja; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Muusikaloo tundide ettevalmistus ja läbiviimine Viljandi Muusikakooli IV ja V klassi õpilastele
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Nõmm, Marleen; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusika
    Loov-praktilise lõputöö kirjaliku osa eesmärgiks oli anda ülevaade Viljandi Muusikakooli muusikaloo tundide ülesehitusest, huviharidusest, Viljandi Muusikakoolist ja muusikaloo ainekavast ning üldiselt muusikaloo õpetamisest. Töö esimeses osas annab autor ülevaate huviharidusest ja Viljandi Muusikakooli muusikaloo ainekavast ning muusikaloo õpetamisest. Teises osas kirjeldab raskusi, mida eriolukord tunni läbiviimiseks seab ning tundide ülesehitamise protsessi.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Muusikateraapia toime vaimsele tervisele SA Pärnu Haigla psühhiaatriakliiniku päevakeskuse klientide hinnangul
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) Kuningas, Annely; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetajate teadlikkus erinevatest õpistiilidest ning nendega arvestamine kitarritundides Eesti muusikakoolides
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) Toit, Ainar; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpilaste motivatsioon akordioniorkestris osalemises "Tremolo" näitel
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Kilk, Mare; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Paikkonna pärimuse kasutamine II kooliastme muusikatundides Kagu-Eesti koolide näitel
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2015) Kons, Merle; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaõpetaja; Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
    Magistritöö eesmärgiks on kaardistada muusikaõpetajate kogemused paikkonna pärimuse kasutamisel Kagu-Eesti põhikoolide II kooliastmes. Peamise uurimisprobleemina esitati küsimus, kuidas ja millisel määral kasutatakse oma paikkonna pärimust II kooliastme muusikatunnis. Sellest lähtuvate uurimisküsimustega taheti teada, kuidas muusikaõpetajad defineerivad paikkonna pärimuse mõistet ning kuidas ja kas rakendavad seda II kooliastme muusikatunnis.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Rahvuslik identiteet ning selle säilitamine muusika kaudu teises kultuurikeskkonnas Iirimaa Eesti kogukonna näitel
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Soone, Mari; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond
    Käesoleva bakalaureusetöö eesmärk on uurida, kuidas säilitavad Iirimaal elavad eestlased muusika kaudu oma rahvuslikku identiteeti. Selles uurimuses on kesksel kohal rahvusliku identiteedi mõiste ning selle muutumine ja säilimine välisriigis.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Relatiivse solmisatsiooni rakendamine lauluõpetamismeetodina töös laste- ja poistekooridega
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Võsu, Elise; Steinbach, Kadri, juhendaja; Roose, Celia, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika; Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
    Käesolev magistritöö keskendub relatiivse solmisatsiooni kasutamisele töös laste- ja poistekooridega. Töö eesmärk on välja selgitada aktiivselt lauluõpetamismeetodina relatiivset solmisatsiooni kasutavate koorijuhtide arvamused relatiivse solmisatsiooni rakendamisvõimalustest, tõhususest ja kitsaskohtadest.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Uno Arro: akordioniõpetaja ja metoodik
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2015) Mõttus-Asson, Heli; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet