Show simple item record

dc.contributor.advisorLepmann, Tiit, juhendaja
dc.contributor.authorArak, Triinu
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2012-07-06T10:47:18Z
dc.date.available2012-07-06T10:47:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/26003
dc.description.urihttp://tartu.ester.ee/record=b2611535~S1*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsrestrictedAccessen
dc.subject.othermatemaatikaet
dc.subject.otherkontrolltöödet
dc.subject.otherkognitiivne arenget
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.titleMatemaatika kontrolltööde keerukuse hindamine Bloomi kognitiivse taksonoomia põhjal (9. klassi teema "Hulknurkade sarnasus" näitel)et
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record