Show simple item record

dc.contributor.advisorPadrik, Marika, juhendaja
dc.contributor.authorPeterson, Karin
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituut. Eripedagoogika osakondet
dc.date.accessioned2012-11-16T11:42:15Z
dc.date.available2012-11-16T11:42:15Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/28102
dc.description.urihttp://tartu.ester.ee/record=b2616374~S1*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.otherkõnepuudedet
dc.subject.otherpuuetega lapsedet
dc.subject.otherjuhtumiuuringudet
dc.titleJuhtumiuuring: semantilis-pragmaatiliste oskuste areng spetsiifilise kõnearengupuudega lapse näitelet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record