DSpace
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • English 
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Login
View Item 
  •   DSpace @University of Tartu
  • Haridus- ja Teadusministeerium
  • Haridusuuringud
  • View Item
  •   DSpace @University of Tartu
  • Haridus- ja Teadusministeerium
  • Haridusuuringud
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Käitumine klassiruumis: Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat

Thumbnail
View/Open
Archimedes_kaitumine.pdf (4.068Mb)
Date
2011
Author
Rogers, Bill
Metadata
Show full item record
Abstract
Selles raamatus on palju näiteid ja juhtumikirjeldusi häirivaist ja kordarikkuvaist käitumisviisidest. Kõik juhtumikirjeldused pärinevad autori tööst kolleegide mentorõpetajana. Kõik tegevused ja oskused, mida selles raamatus käsitletakse, pärinevad peamiselt neist kogemustest. Raamat pakub juhiseid õpetajatele, kuidas luua üksteisest hooliv, positiivne ja toimiv õpikeskkond; kuidas suurendada õpilaste teadlikkust oma käitumisest, selle mõjudest, aidata neil võtta vastutust ning leida tõhusamaid strateegiaid oma eesmärkide saavutamiseks. Raamat aitab ühelt poolt mõista laste probleemse käitumise tagamaid ning pakub samas õpetajale selgeid, praktiliselt läbiproovitud võtteid töös ebakohase käitumisega.
URI
http://hdl.handle.net/10062/40599
Collections
  • Haridusuuringud [484]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV