Show simple item record

dc.contributor.authorMere, Kristi
dc.date.accessioned2014-05-15T12:54:09Z
dc.date.available2014-05-15T12:54:09Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40687
dc.descriptionEesti põhikoolilõpetajate lugemis-, kuulamis- ja kirjutamisoskus inglise ja saksa keeles.et
dc.description.abstractEuroopa keeleoskusuuring on Euroopa Komisjoni algatatud esimene omataoline rahvusvaheline keeleoskuse uuring. Euroopa keeleoskusuuringu eesmärk on mõõta, kuivõrd oskavad õpilased võõrkeelt kasutada, et aru saada suulistest ja kirjalikest tekstidest või väljendada end kirjalikult. Nende keeleoskust kirjeldatakse Euroopa keeleõppe raamdokumendi keeleoskustaseme kirjelduste abil. See võimaldab ka võrdlust haridussüsteemidevahel. Kogutud andmed annavad osalenud riikidele pildi oma õpilaste tugevustest ja vajakajäämistest erinevates osaoskustes ning võimaluse jagada positiivseid kogemusi. Võimaldamaks võrdlust keelepoliitika ja õpetamismeetodite vahel, koostati taustaküsimustikud valimisse kuuluvatele õpilastele, valimisse kuuluvate koolide 3. kooliastme võõrkeelte õpetajatele ja valimisse kuuluva kooli direktorile. Eestis võeti veel analüüsimisel aluseks 2002. aasta põhikooli ja gümnaasiumi riikliku õppekava ja 2011. aasta põhikooli riikliku õppekava eesmärgid.et
dc.language.isoetet
dc.publisherINNOVEet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectvõrdlusuuringudet
dc.subjectEuroopa keeleõppe raamdokumentet
dc.subjectkeeletestidet
dc.subjectrahvusvahelineet
dc.subjectkeeleoskuset
dc.subjectvõõrkeeledet
dc.subjectvõõrkeelte õpeet
dc.subjectinglise keelet
dc.subjectsaksa keelet
dc.subjecteestiet
dc.titleEsimene Euroopa keeleoskusuuring 2011: Eesti tulemusedet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record