Uuring „Waldorfkoolide hetkeseisust ja arenguvõimalustest“
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Eesti Vabade Waldorfkoolide ja -lasateaedade Ühendus
Abstract
Eesti waldorfkoolide hetkeseisu selgitamiseks ning nende koolide eripärade ja neile
eriomaste vajaduste edasiseks teadvustamiseks otsustas HTM tellida EVWLÜ-lt uurimustöö „Waldorfkoolide hetkeseisust ja arenguvõimalustest“. Uuringu peamiseks eesmärgiks on saada vajalikku abiteavet otsuste tegemisel, mis puudutavad alternatiivsete pedagoogiliste suundade positsiooni Eesti haridussüsteemis. Uuringu objektiks seati järgmised teemad: 1) waldorfkoolide staatus ja positsioon erinevates riikides; 2) Eesti waldorfkoolide hetkeseis ja positsioon haridussüsteemis; 3) võimalikud arengusuunad waldorfkoolidele.
Description
Keywords
koolid, waldorfpedagoogika, Eesti, hariduslikud erivajadused, waldorfliikumine, hindamine, koolijuhtimine, õppekavad, alternatiivpedagoogika, õpetamine, waldorfkoolid