Sisehindamise alane uuring
dc.contributor.author | Eesti Uuringukeskus | |
dc.date.accessioned | 2014-05-26T12:27:44Z | |
dc.date.available | 2014-05-26T12:27:44Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10062/40984 | |
dc.description.abstract | Haridus- ja Teadusministeerium on kaardistanud läbi aastate (2006-2010) sisehindamise! Tagasisidearuannete põhjal nii üldharidusasutuste sisehindamiseprotsessi nõrku külgi kui ka parimaid kogemusi. Eesmärkide saavutamiseks viidi uuring läbi kahes osas: esimese etapina toimus 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010 (jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuannete kvantitatiivne ja kvalitatiivne!sisuanalüüs. | et |
dc.language.iso | et | et |
dc.publisher | Eesti Uuringukeskus | et |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | õppekorraldus | et |
dc.subject | õppeprotsess | et |
dc.subject | küsitlusuuringud | et |
dc.subject | kasvatus | et |
dc.subject | huvigrupid | et |
dc.subject | personalijuhtimine | et |
dc.subject | personal | et |
dc.subject | sisehindamine | et |
dc.subject | fookusgrupid | et |
dc.title | Sisehindamise alane uuring | et |
dc.type | info:eu-repo/semantics/workingPaper | |
dc.type | Working Paper | et |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Haridusuuringud [484]