Show simple item record

dc.contributor.authorEesti Uuringukeskus
dc.date.accessioned2014-05-26T12:27:44Z
dc.date.available2014-05-26T12:27:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40984
dc.description.abstractHaridus- ja Teadusministeerium on kaardistanud läbi aastate (2006-2010) sisehindamise! Tagasisidearuannete põhjal nii üldharidusasutuste sisehindamiseprotsessi nõrku külgi kui ka parimaid kogemusi. Eesmärkide saavutamiseks viidi uuring läbi kahes osas: esimese etapina toimus 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010 (jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuannete kvantitatiivne ja kvalitatiivne!sisuanalüüs.et
dc.language.isoetet
dc.publisherEesti Uuringukeskuset
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectõppekorralduset
dc.subjectõppeprotsesset
dc.subjectküsitlusuuringudet
dc.subjectkasvatuset
dc.subjecthuvigrupidet
dc.subjectpersonalijuhtimineet
dc.subjectpersonalet
dc.subjectsisehindamineet
dc.subjectfookusgrupidet
dc.titleSisehindamise alane uuringet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record