Show simple item record

dc.contributor.advisorTäht, Karin, juhendaja
dc.contributor.advisorMust, Olev, juhendaja
dc.contributor.authorTeder, Hanna Liisa
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2014-11-12T14:53:37Z
dc.date.available2014-11-12T14:53:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/44250
dc.description.abstractMinu põhiline eesmärk oli uurida esimese kursuse tudengite näitel (N=539), kuidas aitavad madala olulisusega testi tulemust ennustada enesekohased hoiakud, sugu ja varasem õppekeskkond. Enesekohastest hoiakutest võtsin vaatluse alla sisemise ja välise motivatsiooni, akadeemilise ja üldise enesehinnangu ning akadeemilise ja üldise enesetõhususe. Tulemustest selgus, et naistel oli kõrgem väline ja sisemine motivatsioon ning akadeemiline enesetõhusus ja meestel kõrgem üldine enesetõhusus ning akadeemiline enesehinnang. Eliitkooli lõpetanud õpilastel oli kõrgem akadeemiline enesehinnang, võrreldes tavakoolis käinutega, ning eliitkoolis käinud tudengid sooritasid oluliselt paremini madala olulisusega testi. Kõige paremini aitas madala olulisusega testi tulemust ennustada akadeemilise enesehinnangu ja varasema õppekeskkonna mudel, mis seletas ära 25% testitulemuste hajuvusest.et
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4431765~S1*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.otherenesehinnanget
dc.subject.othertestidet
dc.subject.othersoolised erinevusedet
dc.titleMadala olulisusega testi tulemuste ennustamine üliõpilaste enesekohaste hoiakute, soo ja varasema õppekeskkonna kauduet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record