Show simple item record

dc.contributor.authorKikas, Eve
dc.contributor.authorToomela, Aaro
dc.date.accessioned2015-02-16T08:31:12Z
dc.date.available2015-02-16T08:31:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/45422
dc.description.abstractKäesolev kogumik toetub tugevalt uuringule „Üldpädevused ja nende hindamine” (2011−2014). Kogumik koosneb kahest osast. Esimese osa eesmärk on täpsustada üldpädevuste sisu ja kirjeldada nende hindamise võimalusi kolmandas kooliastmes. Selleks, et konkreetsete pädevuste kohta kirjutatut paremini mõista, alustatakse üldisest teoreetilisest alusest ning kirjeldatakse arengu ja õppimise aluseks olevaid psüühilisi protsesse. Kolmandas peatükis esitatakse sissejuhatus üldpädevuste käsitlusse ja hindamisse, järgmistes peatükkides peatutakse igal pädevusel põhjalikumalt. Teise osa eesmärk on kirjeldada üldpädevuste arengut ja sellega seotud tegureid kolmandas kooliastmes ning näidata võimalusi nende arendamiseks erinevates ainetundides.et
dc.language.isoetet
dc.publisherHaridus- ja Teadusministeeriumet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectsotsiaalne pädevuset
dc.subjectsuhtluspädevuset
dc.subjectõpipädevuset
dc.subjectenesemääratluspädevuset
dc.subjectväärtuspädevuset
dc.subjectpõhikoolet
dc.subjectüldpädevusedet
dc.subjectmatemaatikapädevuset
dc.subjectettevõtlikkuspädevuset
dc.subjectõpetamineet
dc.subjectõppimineet
dc.subjectüldhariduset
dc.titleÕppimine ja õpetamine kolmandas kooliastmes. Üldpädevused ja nende arendamineet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record