Haridus ja oskused
Abstract
Käesolevas aruandes analüüsitakse PIAACi, Eesti Hariduse Infosüsteemi ja Kutseregistri
andmete alusel peamiselt kahte teemat. Esiteks uuritakse, kes ja miks õpivad Eestis kauem
ning milline on erinevate tegurite roll haridustee pikkuse kujunemisel, hinnates muuhulgas
riigieksamitulemuste tähtsust ja eri gruppide haridustee erinevusi. Teiseks analüüsitakse
formaalhariduse ja teiste tegurite rolli, hindamaks infotöötlusoskuste taset ja muutumist.
Vaadatakse eri haridustasemete ja õppevaldkondade lõpetanute oskusi ning meeste ja naiste
oskuste erinevusi. Eraldi pööratakse tähelepanu õpetajate ja õpetajakoolituse lõpetanute
oskustele. Täpsemalt vaadatakse ka kutsekvalifikatsioonide kohta oskuste ja hariduse kõrval
tööturul.
Collections
- Haridusuuringud [484]