Show simple item record

dc.contributor.advisorKukemelk, Hasso, juhendaja
dc.contributor.authorNiinepuu, Triin
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2015-08-26T15:07:15Z
dc.date.available2015-08-26T15:07:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/48055
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4497355*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.othererikoolidet
dc.subject.otherkutsevaliket
dc.subject.otherkutsehariduset
dc.subject.otherõppimisvõimalusedet
dc.titleErikoolide 9. klassi õpilaste hinnangud enda teadlikkusele kutseõppe võimaluste, vastava info saamise allikate ning edasiõppimiseotsustamise mõjutegurite kohtaet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International