Teatripedagoogiline töö Saksa ja Eesti teatrites

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool

Abstract

Käesoleva bakalaureusetöö peaeesmärk oli selgitada Saksa teatrite näitel teatripedagoogilise töö sisu ja eesmärki ning analüüsida sellest lähtuvalt Eesti teatrites tehtavat haridustööd. Kõrvaleesmärk oli laiendada termini „teatripedagoogika“ tähendust eesti keeles ning korrastada eestikeelset haridusdraama-alast mõistestikku. Esimeses peatükis selgitasin termini „teatripedagoogika“ tähendust saksakeelses kultuuriruumis, andsin lühiülevaate teatripedagoogika kui iseseisva distsipliini kujunemisest ja lähtekohtadest, tutvustasin teatripedagoogilist tööd Saksa teatrites ning vaagisin teatripedagoogilise töö võimalusi postdramaatilises teatris. Teises peatükis selgitasin teatripedagoogilise töö vajalikkust Eesti teatrites ning andsin ülevaate ja analüüsin teatripedagoogika seisukohast olulisemaid Eesti teatrite haridus- ja publikuprogramme ning (plaanitavaid) ettevõtmisi.

Description

Keywords

teatripedagoogika, foorumteater, lapsed, noored, haridus

Citation