DSpace
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • English 
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Login
View Item 
  •   DSpace @University of Tartu
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Psühholoogia instituut
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works
  • View Item
  •   DSpace @University of Tartu
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Psühholoogia instituut
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Erinevad sekkumised ja eksamiärevus

Thumbnail
View/Open
rosenberg_elisabeth_uur_2015.pdf (596.4Kb)
Date
2015
Author
Rosenberg, Elisabeth Emily
Metadata
Show full item record
Abstract
Käesoleva uurimistöö eesmärk oli välja selgitada, milline sekkumismeetod võiks aidata eksamiärevust vähendada. Katses kasutati kahte meetodit, teadvelolekust inspireeritud harjutusi ja lõõgastusharjutusi ning mõlema puhul oli pikemaajaline ja lühiajaline gruppi. Lisaks võrreldi EEK-2 tulemusi katsealuste enda üldise ärevuse hinnangu, üldise eksamiärevuse hinnangu ja esimese eksami ärevuse hinnanguga. Uuritud meetodid ei avaldanud eksamiärevusele mõju. Osa EEK-2 küsimuste tulemusi olid statistiliselt olulises korrelatsioonis katsealuste enda üldise ärevuse hinnangu, üldise eksamiärevuse hinnangu ja esimese eksami ärevuse hinnanguga.
URI
http://hdl.handle.net/10062/49133
Collections
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works [624]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV